IbrahimHalilKaya3 adlı yazara ithaf edildi.
Drake, 1 hafta boyunca kılıç tekniklerine çalışmıştı. Çalışmanın sonunda beklediği kadar güzel bir sonuç alamadığı için mutsuzdu. Gerçekten teknikler çok zor geliyordu. Ustası zaman gerektiğini söylemişti ama Drake çok sabırsızdı. Zihin odasından çıktığında güneş bütün Chendor köyünü aydınlatıyordu. Drake'in evinde kalan adam hala oradaydı. Drake, 1 hafta boyunca yemek yememişti. Hemen kahvaltı hazırlamaya gitti.
"Evlat, gel otur."
James kahvaltı hazırlamıştı. Drake bu duruma çok şaşırdı. Hemen oturdu ve konuşarak kahvaltılarını ettiler.
"Ben Conner Anderg'in yakın bir arkadaşıyım. Amcana olanları duydum evlat. Gerçekten çok üzüldüm. Şimdi ne yapmayı düşünüyorsun?"
James, Drake'e büyükbabası olduğunu söylemeyecekti. Güvenini kazanması gerekiyordu.
"Güçlenip amcamın katillerini bulacağım!"
Drake, bunları söylerken bedeninden güçlü bir aura ve öldürme isteği yayılıyordu. James ruh alemi ikinci seviye bir çocuğun böyle bir aurası olduğuna gerçekten çok şaşırmıştı. Drake konuşmasına devam etti.
"Anka şehrine gidip Ruin akademisine katılacağım."
James, torununa yardım etmek için büyük bir fırsat yakaladığını düşündü. Drake'in güvenini kazanmak için küçük bir başlangıç yapacaktı. heyecanını belli etmeden konuşmaya başladı.
"Ruin akademisi öğrencileri çok güçlüdür evlat. Çok güçlü olmayanlar o akademiye giremezler. zor şartları vardır. Sen Ruin akademisine gireceğini düşünüyor musun?"
"Ben o akademiye gireceğim. Sadece 8 yaşındayım ve ruh alemi ikinci seviyedeyim. Yaşıtlarımın dantianı bile yok."
James duyduklarına hiç şaşırmamıştı. Başkası olsa bu durumu kıskanır ve Drake'i öldürebilirdi."
"Ben de Anka şehrinde yaşıyorum evlat. İstersen birlikte gidebiliriz. Sana yardımcı olmaya çalışırım."
Drake,, bu yardıma çok sevinmişti. Hemen ustasına sordu. Ustası hiç cevap vermedi. Böyle durumlarda Drake'in kararlarına karışmazdı.
"Gerçekten çok memnun olurum efendim."
"Şimdi benim Conner'i görmem gerekiyor. Sen hazırlan ve beni bekle çocuğum."
James hızlı bir şekilde Conner'in yanına gitti. Hep olduğu gibi Conner onu yüzünde büyük bir gülümsemeyle karşıladı. James hemen Drake ile aralarında geçen konuşmayı anlattı.
"Bu senin için büyük bir fırsat James. Ona yardımcı olmaya çalış."
James'in yüzü donuk bir hal aldı ve Conner'e bakarak konuştu.
"Çok büyük bir problemimiz var dostum. O, Drake'in bedenine bir ruh yerleştirmiş."
Conner bu duruma hiç şaşırmadı.
"Böyle bir şey yapmasa şüphelenirdim. Drake'in karşısına hemen çıkamaz. Ruh Drake'i onun tarafına çekmeye çalışacaktır. Biz bunu Drake'e anlatırsak işler daha tehlikeli olabilir."
"Ruhu Drake'in içinden çıkartabilirim. Ama bu onun dikkatini çeker. Rain Tanrı alemi orta seviyedeydi Conner, mührünü kırmadan bile Rain'i çok kolay bir şekilde öldürdü. Rain yaşasaydı her şey çok farklı olabilirdi."
"Bunları düşünme dostum. Sen çocuğu al ve hemen anka şehrine gidelim. Ruh meselesini başka zaman düşünürüz. Çok küçük bir hareketimiz bile onun dikkatini çekebilir."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zehr-i İblis: Karanlığın Çöküşü
FantasíaBuzul mavisi gözleri göklerden bile daha berrak olan adam önündeki heyecan, korku ve endişelerini belli eden ancak krallıklarını koruma umuduyla dolup taşan orduya bakıyordu. Büyük, acı dolu ve kaybın bol olacağı bir savaş yine insanlığın kapısında...