5. bölüm: James Hollis

1.1K 103 39
                                    

Ghost_m_ adlı yazara ithaf edildi.

Büyük bir kalabalık, iki güçlü savaşçının dövüşünü izliyordu. Herkes kimin kazanacağını tartışıyordu. Ama savaşçıların derdi çok başkaydı. Secko, Drake'in iki seviye düşük olmasına rağmen nasıl çok güçlü olduğunu anlayamıyordu. Drake ise hareket etmeden Secko'ya bakıyordu.

Drake'in bedeni titremeye başladı. Son duyduklarından sonra şoka girmişti. Kulakları uğulduyordu.

"Amcan Peter gibi öleceksin Piç!"

Beyninin içinde Secko'nun sesi yankılanıyordu. Bedeninden kırılma sesleri gelmeye başladı. Bütün insanlar bir anda 3 seviye atlayan bu canavara bakıyordu. Ustası Drake'e ne kadar seslenmiş olsa da, Drake duyacak gibi değildi.

"Iaaaaaaaaaa!"

Drake öyle bir bağırmıştı ki, insanların kulaklarından kanlar gelmeye başladı. Gözleri siyahlaştı, sırtında kanatlar çıktı. Şimdi Secko'dan bir seviye yukardaydı ama aralarında bir alem fark vardı. Hemen seckonun yanına gitti ve boynunu kırdı.

Secko'yu öldürdükten sonra bile öfkesi dinmedi. Aurası bütün taş ocağını kaplamıştı. İnsanlara yaptığı baskı giderek artıyordu. Şanslı olanlar hemen taş ocağını terk etti. Drake'in aurası yüzünden hareket edemeyenler maalesef şanslı değildi. 

**

Drake kendine geldiğinde öfke yerini üzüntüye bıraktı. Hemen taş ocağından ayrıldı ve amcasıyla yaşadığı eve gitti. Göz yaşları yanaklarından süzülüyordu. Yaşadığı şeyler kolay değildi, babası gibi gördüğü insanı kaybetmişti.

"Amcamın katilini bulup öldüreceğim!"

*Anka şehri*

James, yıkım şövalyelerinin kaptanlarından biriydi. Oğlunun ölüm haberini dört gün önce gelen bir haberciden öğrenmişti. İmparatordan izin alıp oğlunun yaşadığı Chendor köyüne gidecekti.

Yıkım şövalyeleri, sadece imparatordan emir alırdı. En güçlü askerlerden oluşan bu birliğe girmek hiç kolay değildi. Yılın belli dönemlerinde asker almak için testler yapılırdı. Bu testlerin nasıl olduğunu, hangi aşamalardan oluştuğunu kimse bilmiyordu. Birliğe girenler kimseye anlatmaz, başarısız olanlar ise test sırasında ölürlerdi.

James, imparatorun sarayına gitti ve hemen onunla görüştü.

"Oğlunun ölümünü duydum dostum, gerçekten çok üzücü. Torunun nasıl? Yaşıyor mu?"

"İkisini de koruyamadım George. Peter'i öldüren kişi o olmalı."

"Bundan emin misin? O neden Peter'i öldürsün? Drake'i yanına çekmek isterken böyle birşey yapmayacağını düşünüyorum James."

"Rain'i neden öldürdü? O hiç düşünmeden Drake'i bile öldürür George."

"O gerçekten çok acımasız, ama ben gerçekten böyle bir şey yapacağından emin değilim. Sen şimdi köye git dostum. Drake'in sana ihtiyacı var."

James, George'den ayrıldı ve atına binip yola koyuldu.

*Chendor köyü*

Drake, biraz sakinleştikten sonra Conner'in yanına gitti. Conner hala Secko'nun ve Drake'in yaptığı savaşın etkisindeydi. Conner hemen Drake'e sarıldı. Peter'in ölümü onu da derinden sarsmıştı.

"Peter'i oğlum gibi severdim Drake. Yaklaşık iki hafta kadar ikinizide aradık. Senin öldüğünü düşünmüştük. Peter'i bulduğumuzda köy meydanında yüzü parçalanmış bir şekilde yatıyordu."

Zehr-i İblis: Karanlığın ÇöküşüHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin