De volgende ochtend word ik wakker door Nathan en Jaiden die ruzie aan het maken zijn. Ik loop halfslapend naar de woonkamer. 'Hey jongens,' zeg ik. 'Hey,' zeggen ze terug en gaan gewoon door met de ruzie. 'Jongens jullie weten toch wel dat ik precies over 1 week jarig ben toch,' vraag ik. 'Tuurlijk weten we dat,' zegt Nathan, maar durft me niet in mijn ogen aan te kijken. 'Nathan ik weet dat je liegt,' zeg ik. 'Ik lieg niet,' protesteert hij. 'Echt wel ik zie het toch,' zeg ik. 'O ja hoe dan,' zegt hij. 'Omdat je met niet in mijn ogen durft aan te kijken,' zeg ik. 'Ja je hebt gelijk,' geeft hij toe.
'Ik ben het niet vergeten hoor schatje,' zegt Jaiden. Als Jaiden liegt dan gaat hij of met zijn voet tikken of hij kijkt je niet aan. Hij doet geen van de 2 dingen dus hij spreekt de waarheid. 'Zie je Jaiden die weet het nog wel,' zeg ik. 'Wie zegt dat hij niet liegt,' zegt Nathan. 'Ik,' zeg ik en geef en kus aan Jaiden. Ik heb vandaag nergens zin in dus ga ik de beledig netflixen. Ik zet een van mijn favoriete series op, grimm.
Het is ondertussen al weet laat in de avond. Ik pak mijn pyjama en ga slapen.————————————————————————
Tijdsprong: 6 dagenHet is vrijdag avond. Ik lig nu in Jaiden zijn armen. We kijken samen een film. Tussen mij en Jaiden gaat het goed. Hij is een echte heer. We gaan op date en hij koopt een cadeautje. Morgen ben ik jarig. Ik heb er super veel zin in. Het is al laat en ik voel mijn ogen zwaar worden. Ik val op Jaiden zijn borst in slaap.
————————————————————————
Volgende ochtend (mijn verjaardag)Ik word wakker van het zonlicht dat in mijn kamer schijnt. Ik stap uit bed en loop naar de woonkamer. Er is niemand. Ik kijk in de slaapkamer van Nathan en Jaiden. Ze liggen niet in bed. Ik loop naar de keuken en kijk in de koelkast. Er ligt een briefje in.
Kijk naar het briefje in de woonkamer
Wat is hier aan de hand. Ik loop toch naar de woonkamer en er ligt nog een briefje
Ga naar *adres* en vraag of ze je de jurk van Nina van Hoven wil geven.
Wat is dit voor iets. Ik ben heel benieuwd wat het is dus ik ga naar het adres. Als de taxi er is geef ik het adres en binnen 5 minuten zijn we er. 'Ik kom voor de jurk van Nina van Hoven,' zeg ik. De vrouw knikt en loopt naar achteren. Ze komt terug met een grote jurk in een beschermhoes. De taxi rijd weer terug naar het internaat. Ik loop weer terug naar mijn kamer en kijk naar de jurk. Het is niet alleen een jurk en zitten ook armbandjes en pumps bij.
En zit een briefje aan de jurk vast.
Om 16:30 komt er een taxi die rijd je naar *adres* Zorg dat je op tijd klaar bent voor de taxi.
Ik kan echt niet wacht tot 16:30. Het is nu 12:09. Ik pak een broodje en ontbijt even. Nou ja als je het nog ontbijt kan noemen. Als ik mijn "ontbijt" op heb is het half 1 ik heb dus nog 4 uur tot ik klaar moet zijn. Ik besluit om maar een lange film op Netflix te kijken. Ik kies uiteindelijk voor To all the boys i loved before. Na dat ik de film heb gekeken kijk ik ook nog the kissing booth. Na die 2 films is het 15:45. Het is tijd om me om te kleden. Ik weet het ik hem nog 3 kwartier, maar ik wil gewoon optijd zijn. Ik pak de jurk en de andere spullen. Het was nogal moeilijk om die jurk in mijn eentje aan te krijgen, maar na 10 minuten was het toch gelukt. Ik pak mijn pumps en armbandjes. Als ik dat klaar heb doen jk nog wat make-up op mijn gezicht en dan ben ik klaar. Ik kijk in de spiegel. Die jurk is echt zo mooi. En al helemaal met die pumps en armbandjes. Het is 16:15 dus ik moet bijna gaan. Ik pak nog snel de ketting die ik van Jaiden heb gekregen en doe hem om. Ik stap de kamer uit om naar de taxi te lopen. Ik zie aan de rand van de gangen allemaal kaarsjes branden en er liggen rozenblaadjes op de grond. Ik loop over het pad met rozenblaadjes en kom uit bij de taxi. Ik stap in. De taxi begint te rijden en na 25 minuten word de auto tot stil stand gebracht.
JE LEEST
Jongensinternaat wat?! {voltooid}
RomanceNina is 16 jaar en moet van haar ouders naar een internaat. En dit is niet zomaar een internaat. Nee dit is een JONGENS internaat. Ze weet niet waarom ze daar heen moest, maar ja wat zal dat veranderen. Gaat ze daar een leuke jongen ontmoeten?? Of n...