Hoofdstuk 17

739 25 1
                                    

Ik zie Lucas op de bank zitten. Er komen weer allemaal herinneringen terug.

Flashback
Ik zit huilend op de grond in mijn kamer. Lucas komt naar me toe en kijkt me woest aan. Pats. Ik voel mijn wang branden. 'Het spijt me,' zeg ik huilend. 'Ja trut dan had je maar eerder moeten reageren,' zegt hij boos. Ik krijg nog een klap op mijn gezicht. Deze keer krijg ik zijn vuist vol in mijn oog. Ik kijk naar de spiegel die in mijn kamer staat. Ik zie dat mijn oog al blauw worden. Ik probeer op te staan, maar zak gelijk door mijn benen. Ik lig nu op de grond. Ik voel overal pijn. Ik probeer naar de deur te kruipen. 'Dacht het niet bitch. Ik ben nog niet klaar met jou,' zegt hij kwaad. Ik krijg nog een paar harde schoppen in mijn maag en dan loopt hij weg. Ik moet heel hard hoesten. Ik doe mijn hand voor mijn mond. Als ik naar mijn hand kijk zie ik bloed.

Einde flashback

Ik voel tranen opkomen, maar het lukt me om ze te onderdrukken. 'Heyy dit is-,' zegt Nathan. 'Lucas,' onderbreek ik hem. 'O top je kent hem al. Hij slaapt vanaf nu bij ons op de kamer,' zegt Nathan. Ik ren naar mijn kamer. Ik pak mijn voetbal en ren naar buiten zonder ook maar iets te zeggen. Ik kan dit niet aan. Waarom moet hij nou weer bij mij op de kamer komen. Dat ook nog op mijn verjaardag. Kan mijn leven nog erger.
Ik loop naar het voetbalveld. Er is niemand gelukkig. Ik ga een beetje hooghouden. Uiteindelijk ga ik maar wat schieten op het doel. Ik schiet alle woede eruit. Na een tijdje word ik moe en ga midden op het veld liggen. Ik leg de bal onder mijn hoofd en kijk maar de sterren. Het is al best laat, maar dat boeit me niet zoveel. Ik ga op in mijn gedachten.
Ik schrik als ik mijn naam hoor. Ik kijk op en zie dat het Jaiden is. 'Waarom ging je nou zo snel weg,' vraagt hij. 'Het is Lucas ik wil niet dat hij bij ons op de kamer slaapt,' zeg ik met traan ogen. 'Wat dan?? Wat is er mis babe,' vraagt hij. 'Lucas hij-hij,' maar veder kom ik niet en barst in tranen uit. 'Shhh je hoeft het niet te vertellen,' zegt hij en geeft me een knuffel. 'Ik Sil het vertellen,' zeg ik in zijn shirt. Ik ga rustig van hem af. 'Lukas is mijn ex. Hij heeft mij nooit goed behandeld. H-hij mishandelde m-mij altijd,' zeg ik snikkend. 'Awh schatje toch,' zegt Jaiden en trekt me weer in een knuffel. 'Ik wil niet dat hij bij ons slaapt,' zeg ik. 'Zullen we vragen of je bij Adam, Jake en Liam mag slapen. Dan leggen we het morgen uit. Of wil je dat niet,' vraagt hij. Ik knik in zijn shirt. 'Zullen we weer die kant op dan,' zegt Jaiden na een tijdje. Ik knik.
Hand in hand lopen ik en Jaiden terug naar onze kamer. Nathan en Lucas zitten samen voor de tv. 'Heyy waar was je,' vraagt Nathan. 'Voetballen,' zeg ik kortaf. Ik loop naar mijn kamer en pak wat spullen.
Samen met Jaiden lopen we naar Adam, Jake en Liam. Ik klop op de deur en er word vrij snel open gedaan. 'Kan ik bij jullie slapen,' vraag ik aan Liam die in de deuropening staat. 'Tuurlijk, is er iets,' vraagt hij bezorgd. Ik en Jaiden lopen naar binnen. Jaiden legt het verhaal uit, omdat ik het niet aankan. 'Awh meisje toch,' zegt Adam. 'Je mag zolang blijven als je wil,' zegt Jake. Dan krijg ik een groepsknuffel. Na een tijdje laten ze los. 'Ik ga mijn pyjama aan doen en naar bed,' zeg ik. 'Is goed ik ga weer terug zie je morgen baby,' zegt Jaiden. Ik geef hem een kus en dan loopt hij weg. 'Jongens waar slaap ik eigenlijk,' vraag ik. 'Bij mij als je wil,' zegt Jake. 'Is goed,' zeg ik. Ik loop naar de badkamer en doe mijn pyjama aan. Jake ligt al in bed. Ik kruip naast hem. Hij slaat zijn arm over mij heen. Ik kruip wat dichter tegen hem aan. Ik val vlak daarna in slaap.

Jongensinternaat wat?!  {voltooid}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu