4.2 Episode

2.1K 144 31
                                    

"Beni okula bıraktığın için teşekkür ederim Hakan!" Gülümsedi ve eğilip yanağımdan öptü.

"Ne demek güzelim, derslerini iyi dinle!" Gözlerimi devirdim ve kaskını takıp okulun önünden uzaklaşmasını izledim.

Okula dönüp içeri girmişken biri kolunu omzuma attı, bu Seven'in arkadaşı Alev'di.

"Günaydın güzelim. Nasılsın, ben iyiyim sağ olasın. Kimdi o?" Eli ile arkayı gösterdiğinde ardı arkasına sıraladığı cümleleri düşündüm.

"Kuzenim, Hakan... Günaydın, iyiyim!" Gülümsedi.

"Bir an, 'Acaba erkek arkadaş mı yaptı?' diye düşündüm de!" Kıkırdadım.

"Arkadaşınla flört ederken, başkasıyla sevgili olacak değilim Alev..." Bir an olduğu yerde kaldı. Arkamdan konuştuğunu işittim ama yoluma devam ettim.

"Flört mü?" Okula girdim ve direkt sınıfa çıktım, sırama otururken geçenkilere göre minik bir kutu bekliyordu bu sefer beni. Cidden hediye işi sarpa sarmaya başlamıştı...

"Açelya, n'oluyor anlayamadım ya... Sınıfta kimse yokken geliyor biri senin sırana hediye bırakıyor! Kızlarla düşünüyoruz anlamadık, yanlışlıkla mı sırana bırakıyorlar acaba?" Sırıtarak arkamdaki Seda'ya döndüm, bu kızın kıskanç olduğuna dair sıra arkadaşımın arkadaşıyla olan dedikodularını duymuştum ama bu kadarı fazlaydı. Kutuyu açtım, bir bileklik vardı. Ve sanırım altındı, gözlerim büyüdü. Bilekliğin yuvarlak parçasına baktım, açelya çiçeği deseni vardı ve yuvarlak iki zinciri birbirine bağlıyordu. Sırıtarak kutuyu Seda'ya çevirdim.

"Ortasında açelya çiçeği olduğuna göre yanlış kişiye değil!" Gözleri büyüdü, uzanıp kutuyu aldı ve gözlerini kırpıştırarak bilekliğe baktı.

"Kimi pençene düşürdün bilmiyorum ama bu hediyeleri hak etmiyorsun!" Gözlerimi devirdim, tam ağzımı açmışken arkadan Seven'in sesi duyuldu.

"Kimseyi pençesine düşürmedi de," Adımları arkamda durdu, uzanıp Seda'nın elinden kutuyu aldı. "Kendisi benim kalbime düştü ve bu hediyelerin çok daha fazlasını hak ediyor!" Ona doğru döndüğümde gülümseyerek bana bakıyordu, bilekliği kutudan çıkarıp bileğime taktı.

"Teşekkürler." Mırıldandığımda gülümsedi, hâlâ elindeki elimin üst kısmını baş parmağı ile okşadı.

"Önemli değil."

#

Ben niye bu çifte aşık oldum ki şimdi...

şaheser|g×gHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin