seven.akdemir: Son paylaştığın tablo o kadar...
Anlamlı ki...
the.nighthawks: Çok güzel öyle değil mi?
seven.akdemir: Hemde nasıl 💜
Aşağıda seni bekliyorum güzelim
the.nighthawks: Poğaçaları kaptım geliyorum 💖
Açelya
Çantamı ve poğaçaların olduğu kabın bulunduğu bez torbayı kaptığım gibi acele ile evden çıktım. Spor ayakkabılarımı hızla giyip asansörle uğraşmak yerine koşa koşa merdivenleri inmeye başladım.
Seven'in yanına vardığımda telefonu ile uğraşıyordu. Kafasını kaldırıp bana baktı ve kocaman gülümsedi. Bende kocaman gülümseyip yanağından öptüm.
"Çok beklemedin değil mi?" Kafasını iki yana salladı, yüzüne sevimli bir gülümseme yerleştirdi. Bir şey isteyecek gibi duruyordu.
"Bugün okula gitmesek?" Kaşlarım şaşkınca havaya kalktı, dün böyle bir şey söylememişti şimdi durduk yere nereden çıkmıştı ki?
"Neden?" Gözlerini kaçırdı, onu rahatsız etmemek için hemen konuştum. "Tamam gitmeyelim zaten sadece 2 gün devamsızlık yaptım!" Kocaman gülümsedi ve boş elimi tutup beni yürütmeye başladı.
Az sonra çimenlik bir alana gelmiştik, sırt çantasından bir örtü çıkarıp yere açtı. Dudaklarımdan bir kıkırtı yükseldi.
"Ya kabul etmeseydim şapşal!" Sırıtarak bana döndü.
"Öğlen arası okulda piknik yapardık!" Kahkahayı bastım ve ayakkabılarımı çıkarıp örtüye bağdaş kurarak oturdum. Yanıma oturduğunda kollarımı boynuna doladım.
"İyi ki o gün ceza almışsın!" Kıkırdadı ve kollarını belime sardı.
"İyi ki o gün tuvalini boyamaya kalmışsın!" Bir süre sarılı kaldıktan sonra ayrıldık, çantasından birkaç atıştırmalık ve sandiviç çıkardı.
"Eğer bana haber verseydin bir şeyler hazırlardım!" Eli bez torbamı gösterdi.
"O yeterli!" Torbaya uzanıp kabı çıkardım ve kapağını açtım.
"Bir ara bizim çocuklarla piknik yapalım!" Heyecanlı bakışları bana döndü.
"Havalar ısınıyorken bizim evdeki havuza mı girsek hem piknikte yaparız?" Yüzümdeki gülümseme silinir gibi olunca zorla gülümsedim.
"Ama sizinkiler-" Cümlemi tamamlayamadan konuştu.
"Evde yoklar bir süre!" Seven'i kafamla onayladım ve hafta içi bir güne anlaştık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
şaheser|g×g
Roman pour AdolescentsO sanatçıların yaptığı şaheserlere hayrandı ve ben de annesiyle babasının yatakta yaptığı şahesere... ⚠İki kadının aşkını konu almaktadır lütfen bunu bilerek okumaya başlayınız.