the.nighthawks: Yazmaman çok şaşırtıcı...
seven.akdemir: Şükürler olsun
Kız arkadaşınla arana girmek istemedim de
the.nighthawks: Heteroseksüel olduğum konusunda anlaştık sanıyordum?
seven.akdemir:
Bu pek de hetero gibime gelmedi...
the.nighthawks: Bende neden yazmıyorsun diyordum...
seven.akdemir: Kız arkadaşınla mutlu gibisin, neden bana söylemedin?
Görüldü
-
Sandalyeyi çektim ve masaya oturdum. Kulaklıklarım kulağımda takılıydı. Kekten bir ısırık aldım, karşımdaki sandalye çekildi. Kafamı kaldırıp bakınca Seven'le göz göze geldim. Kulaklıklarımı çıkardım.
"Neden kız arkadaşın olduğunu söylemedin?" Gülümsedim, Aslıhan'ın tek fotoğrafına inanmıştı. Oyunu sürdürmekle sürdürmemek arasında gittim geldim. Eşcinsel değildim, o da bunu biliyordu yalan söylemenin lüzumu yoktu.
"Benim asla kız arkadaşım olmadı, olamaz!" Kaşları çatıldı. "O kızda kuzenim, küçükken bana çok ablalık yaptı." Yüzünde büyük bir gülümseme oluştu, kafasını sallayarak parmağını şıklattı. Masanın başında geçenlerde beni döven iki kız belirdi. Yüzleri harap haldeydi.
"Bi-biz özür dileriz, sen homo değilmişsin ve" Yutkundu, Seven'e baktı. Biraz sinirim bozulmuştu. "regl döneminde saldırmışız!" Bir anda ağlamaya başladı, masadan bir peçete alarak kalktım. Kıza uzattım ve sıcak bir gülümseme yerleştirdim yüzüme.
"Lütfen ağlama," Şaşkınca bana baktı, Seven oturduğu yerden kalktı.
"O kaşar seni dövdü!" Bakışlarım iğrenircesine Seven'e döndü.
"Hemcinsine kaşar, sürtük, orospu gibi laflar kullanan kızlar çok iğrenç olur biliyor musun? Hele hele başkasını dövdü diye onları dövüp şiddete şiddetle karşık verenler." Elimi omzuna koydum, ondan sadece birkaç santim kısa olduğum için şükrettim. "Eğer bana bir iyilik yapacaksan; Kimsenin işine karışma çünkü bunu sen başlattın!" Hâlâ elimde duran peçeteyi daha önce beni döven ve şimdide salya sümük ağlayan kızın eline tutuşturdum. Kantinin çıkışına gittim. Ağız tadıyla bir yerde oturup sanata dair yazı da okuyamıyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
şaheser|g×g
Novela JuvenilO sanatçıların yaptığı şaheserlere hayrandı ve ben de annesiyle babasının yatakta yaptığı şahesere... ⚠İki kadının aşkını konu almaktadır lütfen bunu bilerek okumaya başlayınız.