2.6 Episode

2.8K 161 12
                                    

Seven

Kahverengi saçlarını tepesinden toplamıştı yine, cezaya kalanlar okulda zorla kalırken o burdan gitmiyor saatlerce tuvaliyle ilgileniyordu. Daha fazla uzaktan izlemek yerine yanına adımladım, bluetoothlu hoparlörden Beethoven yükseliyordu. Benim gibi birisinin Beethoven dinleyen ve sanat aşığı birisine aşık olmuş olması... Annem mutluluktan ağlardı, kız olduğunu sözlemezsem...

Hoparlörün ses tuşuna ardı ardına basarak sesini biraz kıstım, Açelya bana dönmüştü. Gülümsedim ve öbür elimdeki kahveyi gösterdim.

"Sütlü ve tek şekerli." Yanındaki yüksek sehpaya su kabının yanına bıraktım, gülümsedi ve tuvale geri döndü. Mesajıma cevap vermemiş, onunla konuşmaya çalıştığımda bana bakmamıştı. Bu anı fırsata çevirmeliydim.

"Açelya," Kafası hafif bana döndü ama fırçasını tuvale değdirerek detaylı dalgaları boyamaya devam ediyordu. "Neden bana hiçbir şey demiyorsun? Niçin bir karşılık vermiyorsun, seni seviyorum dediğimde beni kovmuyorsun ama kendine de çekmiyorsun!" Boyasına devam etti, sanki bir şey dememişim hiç oraya gelmemişim gibi. Orda oturduğum yarım saat hiçbir şey demedi. En sonunda ayaklandım, atölyenin çıkışına adımladım. Elim kapının cam bölmesine sabitlenmiş kola gidip onu itecekken sesini duydum.

"Bu pazar, saat 14.00'de buraya 10 dakikalık mesafedeki alışveriş merkezinde ol. Bir filme iki biletim var." Hızla arkamı döndüm, yine bana bakmıyordu hâlâ tuvaliyle uğraşıyordu.

şaheser|g×gHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin