"Tüm bu çiçekler, hediyeler falan... Ne anlama geliyor?" Babam yemek yerken ilk kez ciddi konuşmuştu, zaten şu aralar sürekli yurtdışına uçuşları vardı, sık sık görüşemiyorduk annem sözünü tutmuş babama bir şey dememişti.
"Gelininden!" Hızla kafamı ablama çevirdim, ardından da anneme.
"Anne, kimseye söyleme demiştim!" Ablam güldü ve çatalını tabağının yanına bıraktı.
"Annem söylemedi ama kız arkadaşın iyi bir yalancı değil!" Ablamla laf dalaşına girmişken babam böldü.
"Kız arkadaş derken?" Bana kaşları havaya kalkmış bakıyordu.
"Kız arkadaşım değil!" Babam oflayarak çatalını bıraktı.
"Açelya, homofobik değilim ama bana söylemediğin için üzüldüm. Anlaşılan ben hariç herkes biliyor!" Babamın sesi cidden üzgün çıkmıştı, her zaman babamla daha samimi olmuştum. Her şeyimi ona söylerdim, öyleki ilk regl olduğumda lavaboda kana şaşkın şaşkın bakarken annemi değil babamı çağırmıştım...
"Baba, Seven cidden sevgilim değil. Sevgilim olsa niye arkadaşım diye tanıtayım!" Annem araya girdi bu kez.
"Evet sevgilisi değil ama sürekli hediye alıyor..." Sinirle yerimden kalktım ve çizim odasına geçtim, annem ise arkamdan söylenmekle meşgüldü...
Tuvalin başına oturdum ve çizime başlamadan önce mp3'ün kulaklıklarını takıp şarkıyı başlattım.
Herkes Seven'i kullandığımı mı düşünüyordu acaba? Kendimi iyice kötü hissederken fırçayı suyun içine bıraktım zaten geçen haftasonu tamamladığım Seven'i çizdiğim, köşedeki tuvale baktım.
Keşke bu iddiaya hiç girmeseydim, keşke benden vazgeçirmeye çalışsaydım.
-
Bir sonraki bölüm Açelya'nın fotoğrafı var, kafama eserse birkaç saate o bölümü de atabilirim. :)))
ŞİMDİ OKUDUĞUN
şaheser|g×g
Teen FictionO sanatçıların yaptığı şaheserlere hayrandı ve ben de annesiyle babasının yatakta yaptığı şahesere... ⚠İki kadının aşkını konu almaktadır lütfen bunu bilerek okumaya başlayınız.