6.2 Episode

1.7K 113 8
                                    

Açelya

"Hakan!" Alev'in fotoğrafını çeken Hakan'a seslendim, Alev ile o kadar iyi anlaşıyorlardı ki geldiğinden beri sadece onun fotoğraflarını çekmişti. "Seven ile beni çeksene!" Alev'e bir şeyler dedi ve bize doğru gelmeye başladı. Yanımdaki şezlongta uzanan Seven doğrulup bana döndü.

"Aşkım fotoğraf nerden çıktı şimdi ya?" Dudak büzdüm hafifçe.

"Bir haftadır okula gitmeyip bir sürü şey yaptık ama asla fotoğraf çekinmedik. Bari şimdi çekinelim!" Seven güneş gözlüğünü çıkarıp beni süzdü.

"Yarı çıplak!" Gözlerimi devirdim.

"Yüzüyoruz!" Hakan yanımıza vardığında oflaya poflaya kalkıp elini bana uzattı

"Çekinelim bari!" Hakan birkaç güzel fotoğrafımızı çektikten sonra Alev'in yanına dönmüştü. Ben de içeri geçip buzdolabına geldiğimde koyduğum tatlıyı çıkardım. Herkes için birer dilim kesip tabaklara koydum ve servis ettim. Ekibin tamamı bahçenin farklı yerlerine dağılmıştı. Zaten havalar ısındığından dolayı herkes okulu ekmeye bahane aradığı için buraya gelmeye ikna etmek zor olmamıştı.

Seven'in yanına döndüm, şezlonga kuruldum. Dönüp ona baktım, gözlerini kapamış yüzünde huzurlu bir gülümsemeyle güneşlenen kız arkadaşımı seyrettim kısa bir süre. Sanırım hayatımın en huzurlu anlarından birindeydim.

şaheser|g×gHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin