Seven
"Dediğim gibi efendim, çizim klübünde tanıştık Açelya ile." Üç buçuk atmak tam olarak buydu, resmen yanlış bir hareket yapacağım diye korkudan ölüyordum. Kendimi az daha kasarsam titremeye bile başlardım.
"Ben çizim yapamıyorsun sanıyordum!" Buket yemeğini yerken merakla bana baktı, ablacım karışmasana ya...
"Yapamadığımı fark edince ayrıldım klüpten ama bu bizim arkadaşlığımızı bitirmedi!" Kurtar Seven, kurtar. Gözümün yağını yiyeyim kurtar kendini.
"Neden arkadaşım değil dedin o zaman?" Buket ablacım bana bunu neden yapıyorsun?
"Küsmüştüm!" Yalana bak, ben Açelya'ya mı küseceğim? Hadi ordan.
"Neyse ne," Babası araya girdiğinde mutluluktan göbek atacaktım. "Bunlara kafa yormayalım, Seven ablanı da daha fazla darlama Buket!" Rahatlayıp gülümsedim, şu an mutluluktan ağlayabilirdim. "Onu bunu geçte Aysun, benim yardımcı pilota evlenme teklifi etti erkek arkadaşı!" İçtiğim kolayı masaya püskürttüğümde yanımdaki Açelya peçetelikten peçete alıp bana uzattı. Dudaklarımı silerken şok olmuş masaya bakıyordum.
"Özür dilerim, siz bir anda erkek arkadaş diyince. Hiç pilot kadın görmedim de!" Allah'ım açıklarken sıçıyorum, sussam keşke. Rezillik üstüne rezillik. Genzimi yakan kola yüzünden öksürmeye devam ederken Açelya'nın uzattığı suyu alıp içmeye başladım.
"Kadın pilot olduğunu söylemedim ki!" Adamın dedikleri ile içtiğim su boğazımda kaldı ve öksürmeye başladım. Açelya sırtıma vururken öksürmem kesildi. Her tarafı batırmıştım resmen, utana sıkıla lavabonun yerini öğrendim.
Kendimi içeri kapadığım gibi tokatlamaya başladım. Resmen rezilliğin içinde yüzüyordum. Kapı tıklandığında hızla lavaboya gidip elimi yüzümü yıkadım, rimelim akmasın diye çok çaba göstermiştim. Kuruladıktan sonra kapıyı açtım, Açelya'nın ablası Funda bana bakıyordu.
"Annem sana tişört getirmemi söyledi!" Üstüme baktım ve uzanıp tişörtü tuttum. Almak için kendime çektim ama bırakmadı. Kafamı kaldırdığımda dikkatle bana baktığını gördüm. "Açelya okulda çizim klübünde değil Seven!" Yanaklarım kızardı, yalan da söyleyemiyordum. Tişörtü bırakıp gittiğinde lavaboya geri girip üstümü değiştirdim hızla. Bu gece bir an önce bitse iyi olurdu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
şaheser|g×g
Genç KurguO sanatçıların yaptığı şaheserlere hayrandı ve ben de annesiyle babasının yatakta yaptığı şahesere... ⚠İki kadının aşkını konu almaktadır lütfen bunu bilerek okumaya başlayınız.