3.9 Episode

2.1K 142 31
                                    

Öylece sıramda yerimde oturan büyük beyaz ayıya baktım, bu kız böyle şeyleri okula nasıl sokabiliyordu?

Gülümseyerek ayıya gittim, ben bunu nereye koyacaktım şimdi?

"Açelya, yerine otur!" Sınıfa giren sınıf öğretmenine baktım, sıra arkadaşımın gelmemesini umarak aynın boş yanına oturdum. "Açelya," Öğretmen kahkaha attığında ona baktım, yanımdaki ayıya bakıyordu. "Onu niye getirdin?"

"Getirmedim! Birisi hediye olarak bırakmış!" Sınıfın tamamı fısıldaşırken utanarak kafamı başka tarafa çevirdim. Bu hediyeler beni baya şımartmaya başlamıştı.

-

Çıkışta annemden beni almaya gelmesini istemiştim, bu koca ayı ile tek gidemezdim.

Okulun önündeki banka henüz oturmuşken yanıma bir oturdu. Ayı yüzünden zorla kafamı çevirdiğimde Seven kocaman gülümseyerek bana bakıyordu.

"Teşekkürler!" Sırıttı.

"Güzelim, teşekkür ede ede bir hal oldun!" Gözlerimi kaçırdım annemin arabası önümüzde durduğunda ayağa kalktım. Ayıyı kısa süreliğine Seven'in yanına bıraktım ve eğilip yanağından öptüm.

"Yarın görüşürüz!" Kocaman gülümserken ayıyı kucağıma aldım ve arabaya doğru gittim. Arka kapıyı açıp ayıyı koltuğa yerleştirdim ve kapıyı kapadım. Annemin yanına yolcu koltuğuna yerleştim. Emniyet kemerini taktım ve eğilip Seven'e el salladım.

"Bu hediyelerin kaynağı ne?" Annem dikiz aynasından ayıya bir bakış attı ve aracı çalıştırdı. "Okulda tek konuştuğun Seven san-" Bir anda sustu, kafası bana döndü. Kaşlarımı havaya kaldırarak ona baktım. "Seven senin arkadaşın değil, değil mi?" Kafamı önüme çevirdim, gayet ortada olan bir şeye cevap vermeyecektim.

-

Öhm, öhm! Aslında kurguyu bitirdim, geçen ay finaline kadar yazdım. Asıl sorun ise bölümleri yayımlamayı unutuyor olmam... Bu yüzden birkaç gündür üst üste bölüm atıyorum. Belki üst üste atmaya da devam ederim.

Herkese desteği için teşekkürler 🧡

Sonraki bölümde görüşürüz 💜 Yarın falan :D 😄🌈

şaheser|g×gHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin