Öncelikle hepinizden özür diliyorum. Bu yeni bir bölüm değil.
Lafı gevelemeden direk konuya gireceğim; yazdığım kitabı az da olsa okuyanlar oluyor ve ben bu bölümleri onlar için yazmıştım. Fakat şöyle bir sorun var ki ben bu bölümleri kendimi zorunlu hissederek yazdım. Mutlu olmak için değil. Daha kitabın başından sıkılmaya başladım çünkü konusu beni heveslendirmiyordu. Bir de okuma sayısı oldukça düşünce isteğim tamamen yok oldu. Ben bu kitabı yazarken okuyanların bile olacağını düşünmüyordum gerçi. Biliyorum bana çok kızacaksınız ama ben bu hikayeyi sürdürmek istemiyorum.
Yeni bir kitaba başladım, konusu gerçekten güzel ve ilgi çekici. Bu kitabın tersine kelimeleri ve cümleleri dikkatli seçiyorum ve gerçekten çok eğlenerek yazıyorum. Kitabı henüz yayınlamadım. Bir kaç bölüm biriktirdikten sonra yayınlayacağım.
Eğer derseniz ki" bu kitabı bitirmeden yenisine başlıyor. Onu da yarıda kesip siler" HAYIR! YENİ KİTABIMI ASLA SİLMEYECEĞİM. okuyan olmasa bile silmeyi düşünmüyorum çünkü yazarken mutluyum.
Sonuç olarak....... bu kitabı sileceğim. Şimdiden bütün okuyucularımdan özür diliyorum! Bu içten bir özür.
Yeni kitabın bölümlerini paylaştığımda burada o kitaba dair bir duyuru yayınlayacağim. Sonra da tamamen sileceğim.
Beni buraya kadar destekleyen herkese teşekkürler...
selin baygün