"Ide sa nakupovať! Uiii!" šmykla sa po podlahe až ku mne Clare. Jej ponožky (opäť každá iného druhu) boli samozrejme úplne niekde inde ako celý jej outfit. Pousmiala som sa v duchu, no na Clare som nadvihla obočie.
"Nakupovať?"
"Presne tak! Musíme ti kúpiť nové šaty." vyškierala sa veselo.
Stále som nechápala.
"Načo?"
"Neviem, musí byť dôvod?" zatočila so dokolečka.
"Ale Ben.." Clare ma nenechala dokončiť vetu.
"Takže máme dôvod!" zvýskla.
Rozosmiala som sa.
"Ako chceš." rezignovala som unavene, no stále šťastná z toho, čo sa stalo včera na ulici.
"No taak, pohni si, Em." Stále tancovala okolo mňa, zatiaľ čo ja som sa nevedela vyhrabať z postele.
"Mhm.." zamrmlala som.
Na stole mi zavibroval mobil a ja som bleskovo vyskočila z postele. Chcela som si ho zobrať, ale Clare ma predbehla.
"Až keď sa oblečieš." držala ho za chrbtom a odišla z izby.
Rýchlosťou blesku som na seba šuchla čierne džíny a tričko a na to som si dala sveter. Keďže som vedela, že akonáhle sa dostanem k telefónu, nebude ľahké sa od neho dostať, tak som použila aj to malé množstvo "líčidiel", ktoré vlastním. Vlasy som si zviazala do chvosta a bleskovo som otvorila dvere.
"Claare?" hľadala som ju po byte, až kým som ju nenašla v kuchyni s dvoma čajmi v ruke.
"No vidíš, aká si šikovná." usmiala sa na mňa a položila šálky na stôl. Vytiahla mobil zo zadného vrecka na bielych nohaviciach a podala mi ho.
Naschvál som sa na ňu falošne usmiala a vychmatla som jej telefón z ruky. Takmer som sa obarila s čajom. Clare pretočila očami.
Ben. Vďaka Bohu, v to som dúfala.
Ben, 8:53
Morning, love! <3
I love you so much, cant wait to see you
What about dinner? Pick you up at 7?
Did i say, i love you?
I love you, princess!
Zahryzla som si do pery aby som nevykríkla, a Clare sa rozosmiala.
Me, 9:14
Aw, i love you more!
And sure, i'd love a dinner (:
7's fine.
Did i mention i love you more?
Ben, 9:15
I completely doubt that, and i will show you. <3 see you l8er
"Môžeme?" spýtala sa Clare, ako ma videla položiť telefón.
Kývla som hlavou.
"Tak poďme!" zapišťala a odtrhla ma od hrnčeka s čajom, ktorý som ešte nedopila.
"Už ideme?" vykukol oblečený Tim z dverí.
"Počkať, ČO?!" vyvalila som oči na Tima.
"Zabudla som povedať, že Tim ide tiež? Ups." zachichotala sa hlúpo.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Capture your heart
Romantizm"Nemyslel som, že ťa ešte uvidím." usmial sa. Zdá sa, že dnes má dobrú náladu. Obočie sa mi vyjasnilo. "Ani ja. Teda, pravdupovediac, dúfala som. Bol to celkom trapas." zasmiala som sa nešikovne. "Prečo myslíš?" pobavene nadvihol obočie. Začervenala...