1.

5.3K 250 54
                                    

🅂🅃🅁🄰🅈 🄺🄸🄳🅂
🄼🄸🄽🅂🅄🄽🄶 🄰🅄

Prolog

Slunce zapadalo a den se pomalu měnil v noc. Hvězdy začaly pozvolna vylézat a tvořit překrásné tvary, kterým dokázal porozumět pouze učený člověk.

Jisung jím však nebyl. Vlastně ani nepatřil mezi velké obdivovatele hvězd či samotné noci, která ve světle velkoměsta neměla takřka žádnou moc.

Místo toho raději koukal na televizi. Obvykle sice touhle dobou četl poezii nad šálkem čaje s příchutí granátového jablka, avšak po dlouhé době k tomu neměl důvod.

„Tak co, opět tvá klasická psychická příprava?" ozvalo se z kuchyně. Jisung pouze odfrkl, avšak poprvé za dlouhou dobu bydlení se svým kamarádem to popřel.
„Ne, jel někam na konferenci. Mám až do středy klid," uculil se.

Z kuchyně se vynořil chlapec s taktéž blond vlasy a mísou popcornu v ruce. Na jeho tváři naopak opadl úsměv, nahrazující ho překvapený výraz a ústa ve tvaru písmene "O".
„Vážně? Tak to vysvětluje tvou dobrou náladu a černý čaj místo granátového jablka," konstatoval Felix.
„Přesně tak!" byla celá odpověď, jelikož pak si blondýn narval plnou hrst popcornu do pusy. Vlastně, oba blond chlapci měli nyní plné ústa slané pochoutky a sledovali nějaký sitcom běžící v televizi.

Takto trávili nedělní večer poprvé od doby, kdy začal Jisung pracovat v nové práci, kterou mu pomohl získat jeho bývalý spolužák, jenž tam pracoval. Blondýn tu práci miloval. Miloval lidi v ní, a dokonce ani proti SVÉMU nadřízenému nic neměl.

To se však nedalo říct o nadřízeném, který dělal šéfa na třicátém šestém patře a taky byl hned pod hlavním šéfem celé budovy. Jisung toho člověka nedokázal vystát. Nejenže ho neměl rád, on ho vyloženě nesnášel. A měl pro to své pádné důvody.

Vítejte u mého nového příběhu! ^^

Snad se vám začátek líbí! Budu ráda za hlasy, komentáře a především názor! ^^

Tak papa^_^

Micka114

Šéf | Minsung au ✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat