MEDYA ; AKREP ( fotorafadkinin siyah gözlüsünü hayal edin )
Belki hayatımda ilk defa böyle korkuyordum söylediği cümle kafamda dönüp duruyordu 'cehenneme hoşgeldin 'demişti peki ben ne dedim hiç kocaman bir hiç korkudan tek cümle değil kelime bile söyleyemiyordum. Bir şey yapmalıyım ani cesaretle sahibinin kolunu ısırarak kaçtım benden böyle bir tepki beklemediği için dalgınlığina gelmişti büyük ihtimale .
Arkama bakmadan koştum geldiğim gibi gidiyordum arkam bakacak güçü kendimde bulamadım. Nefesim tutuluyordu hiç bu kadar hızlı koşmamıştım sanırım vücuduma adrealin fazla gelince böyle oluyor sokaktan çıktığımda sevicten ağlıcaktım nerdeyse arkama döndüm kısada olsa baktım tam önüme dönücektim ki yer yapışmam bir oldu .
Sert düştüğüm için dizlerim yaralandı . Yerden kalktığımda karşımda endişeli gözlerle bana bakan bir adet Tuna gördüm . Birden bana sarıldı .
"İysin şükürler olsun " değip benden ayrıldı .
"Sana dışarı çıkmamanı söylemiştim Dengi su gitiğin sokakta kimse seni gördü mü ? " dedi sorarken verceğim cevaba korkuyordu . Yalan söyleyemezdim gerçekleri detayına kadar anlatım.
Sinirle ellerini saçlarının arasına koydu.
" Böyle olmamalıydı ,böyle olmamalıydı " sürekli tekrarlıyordu cümleyi daha da korktum zaten anlamadım başıma gelen sanki biri bana şaka yapıyor gibi .
Tuna hızlı hızlı yürüyor bir yandan konuşuyor ama anlamıyordum kısık sesle konuştuğu için dizim ağrısından Tunaya yetişmeye zorlanıyordum .
Sonunda eve vardık içeri girince salona geçtik dizim artık dayanılmatacak hale gelince olduğumyer çöktüm yani salonun ortasına Tuna bana dönüp bir şey söylecekti ki bacağımı gördü .
" Bu ne zaman oldu?!" Dedi sinirle .
"Koşarken oldu tuna " dedim hemen merdivenlerden gidip üst kata çıktı . Elerinde yardım çantasıyla geri geldi yanıma gelip diz çöktü . Pantolunumu yukarı sıyırıp yaraya baktı önce
Sonra ıslak bir bezle temizleyip bir kaç krem sürüp yarayı sardı .
" Bir kaç güne geçer ama.." gözlerime baktı .
" Burdan gitmemiz lazım " teredüt eder gibi oldu söylemekten .
" Nasıl yani neden bu kadar mı bela aldın başımıza ne oluyor Tuna benden ne gizliyorsun " dedim.
Gözlerime baktı .
" Yarın erken kalkıcaz şimdi uyuman lazım " dedi.
Önceden uyuduğum odaya gitmeme yarďım etti . Tuna çıkınca üstümü değiştirip yatağa girdim .
Hâlâ olayın etkisindeydim nasıl uyuyabilirim ki düşüncelere dalarken uyumuştum bile
****
Karanlık bir oda neden ışıklar yanmıyor bir ses duydum arkamı dönünce kimseyi görmedim .
Kalbim boğazımda atıyor hızlı hızlı nefes alışım odada yansıma yapıyordu nerdeyim ben birden önüme maskeli bir adam belirdi elindeki silahı bana çevirdi .
" Diz çök " dedi .
Tir tir titriyorum ne yapacağımı bilmiyordum diz çöktüm .
Gözlerimi kapatım yutkunamıyordum ne yapıcağim simdi ölücek miydim ?
Anlıma değen silahla irkildim .
" Son söyleceğin bir şey yok mu ? " dedi maskeli adam .
Konuşamdım ne söyleyebilirim ki bir kere beni öldürecek bunu zihnine koymuştu artık kurtuluş yok .
" Benden günah gitti " dedi ve ardından tetiği çekti ardından silah sesi .
__
Hızla yataktan kalktım gördüğüm kabus çok gerçekti terden sırıl sıklam olmuşum hemen dolaptan kıyafetlerimi alıp banyoya gitim belki biraz rahatlardım .
Duştan çıktım odadan çıkıp Tuna ' yı aradım salonda koltukta uyuyordu demek yatak odası onundu şimdi adamıda yatağindan mahrum etmiştim sanki başına getirdiklerim yetmemiş gibi .
Tuna ' yı uyandırmak için yanına yaklaştım tam elimle onu dürtücektim ki birden kolumu tutup kendine çekince çığlık atım bu aralar çok çığlık atıyorum ben ya..
Tunayla burun buruna gelince şaşkın şaşkın bana bakınca hali bana komik geldi .
Güldüm sonra pozusuyonumuz aklıma gelince hemen üstünden kalktım.
" Kusura bakma ben seni sadece seni kaldıracaktım " dedim.
" Neden sesiz sesiz yaklaşıyorsun kızım seni başkası sandım " dedi .
" Kim sandın ? " bana baktı .
" Gördüğume göre hazırsın hemen bir şeyler atıştırıp sonra çıkarsız " neden bu kadar acele ediyor ki anlamadım .
Kavaltımızı yapıp hemen yola çıktık yol en az 12 saat sürecekmiş bu yüzden çantamdan önceden okumak için aldığım kitabı okumaya başladım daha yeni başlıcağım heycanlı bir kitaba benziyor kitabın ismi ' ZAMANSIZ MEKANLAR ' kitap babalara ihtilaf edilmişti ben kitaba dalarken 100 sayfasına geldim resmen.
Arabanın hızı mı artıyor yoksa bana mı öyle geliyor ?
Tunaya baktığımda aynadan sürekli arkaya bakıyor .
" Bir sorun mu var tu....." sözümü devam etiremedim arabanın camı kırıldı art arda silah sesi duydum .
" Çök ,çök dengi su " dediğini yaptım hemen tuna sinirle elini arabanın direksonuna vurup
" Allah karetsin tuzak kurmuşlar her şeyi öğrendi lanet " gibi sözler söylüyordu .
Birden araba durunca korkuyla tunaya baktım .
Bana dönüp baktı ne yapıcaz koltuğun arasında çıktığımda önümüzü kesen 2,3 araba içinde takım elbiseli adamlar iniyor .
Gelip bizi arabadan indirdiler tuna direnmeye çalışıyordu ama adamlar çok güçlü .
Tuna fazla direnince bir adam silahın tersiyle tunanın ensesine vurunca bayıldı .
" Tuna ,Tuna iymisin bırakın beni yaraladınız onu " ağlıyordum ilk defa biri beni korumuştu ama oda başına gelmeyen kalmadı .
Tunayı arabaya bindirdiler . Birden arabadan inen birini gördüm .
Bana doğru yaklaştı ,yaklaştı .. tam önüme geldi .
Siyah gözlerini bana dikmiş öylece avına bakıyor silah namını bana doğru yönledirdi .
Artık kurtulamazdım beni öldürecekti bunu zihnine koymuştu çok karalı bakıyordu .
Tir tir titriyordum konuşacak kelime bulamadım gözlerim dolu dolu hemen düşmeyi bekliyordu.
" Diz çök " Dedi. tok bir o kadar da otoriter bir sesiyle belki son nefes alışım olacak
Diz çöktüm ve gözlerimi kapatım içimde dua etmeye başladım .
Silahın ucu anlıma değince irkildim .
" Son bir söyleyeceğin varsa söyle ! " cevap vermedim vermezdim çünkü korkuyordum bundan dolayı mantıklı düşünemiyorum.
" Benden günah gitti " dedi.
Gözlerimi sıkıca yumdum .
Rüyanın aynısı olmasa da gine aynı şeyleri yaşıyordum.
DEJAVU.....
////////
Evet nasıl bir bölüm uçuşumuz güzel gidiyordur umarım bu arada arkadaşlar lüten okuyunca yorum ve votetleyin inanın bana o kadar yoğun olduğum halde yazıyorum gerçekyen bu gün benim için zordu lütfen emeğe saygı okuduğunuz için teşekürler kendinize iyi bakın 😘😘😘
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hırsız "Aşk sürgünü"
RomanceBu kitapta hırsızlığın sadece mal çalmak olmadığını mesaji vermeye çalışacağım. Unutmayın ki bir insan hayatta çalabilir Bu kitapta bir kızın duyguları,hayatı çalınmasını anlatılır Victor hugonun söylediği gibi ♧♧ Ağlamak için gözden yaş mi alkmalı...