3.Bölüm DEJAVU2

301 175 20
                                    

 Medya : AKREP ( ÖNCEDEN BUNU DÜŞÜNMÜŞTÜM AMA SONRA VAZGEÇTİM İŞTE BAŞROL ERKEK)


Öncelikle arkadaşlar dediğim gibi bu bölümü baştan yazıyorum kitap buradan devam edecek..
^^^^^^^^^
DENGİ SU ;
Karanlık bir deliğin içindeyim sanki hiçbir şey görmüyorum etrafımı dönüyorum
"Kimse yok mu ?!" Sesim etrafta yansıyordu üstüme baktığımda siyah bir elbise şaşırdım bu elbiseyi giydiğimi hatırlamıyorum . Etrafa baktığımda ağaçlardan başka bir şey olmadığı bir yerdeydim.
"Yardım edin!"sona doğru sesim gitikçe düşüyor
"Lütfen.." arkamı döndüğümde birden önüme biri belirdi çığlık atım sesimle birlikte ağaçların dalarında olan kargalarda havaya uçtu ilginç olanda kanat çırpınışlarının sesini duyordum sanki bir şey anlatmak istiyorlar gibi Önümdeki kişinin yüzünü görmüyordum hiç nefes almıyor gibi birden elini kaldırdı. Elindeki silahtı şaşkınca ona baktım. Hafif yana dönünce gözlerini gördüm siyah gözlerini bana dikmiş öylece avına bakıyor silah namını bana doğru yönledirdi .

Artık kurtulamazdım beni öldürecekti bunu zihnine koymuştu çok karalı bakıyordu .

Tir tir titriyordum konuşacak kelime bulamadım gözlerim dolu dolu hemen düşmeyi bekliyordu.

" Diz çök " Dedi. tok bir o kadar da otoriter bir sesiyle belki son nefes alışım olacak

Diz çöktüm ve gözlerimi kapatım içimde dua etmeye başladım .

Silahın ucu anlıma değince irkildim .

" Son bir söyleyeceğin varsa söyle ! " cevap vermedim vermezdim çünkü korkuyordum bundan dolayı mantıklı düşünemiyorum.

" Benden günah gitti " dedi.
Gözlerimi sıkıca yumdum.
Silah patlama sesi gerisi karanlık.
Bağırarak doğrulduğumda şaşkındım Tuna'nın odasındaydım ağlamaya başladım rüya çok gerçek gibiydi oda 'nın kapısı hızla açıldı. İçeriye Tuna ardında iki kişiyle odaya girdi . Telaşla yanıma geldi, ellerini yanağıma koydu.
"Çok şükür iyisin." Dedi ardından kaşlarını çatarak bana baktı.
"Sana dışarı çıkmamanı nota yazmıştım eğer acil işim çıkmasaydı seni yanlız bırakmazdım." Bana şüpeyle baktı.
"Sen nereye gidiyordun? Seni nasıl bulduğumuzdan haberin var mı? seni yolun ortasında baygın bir şekilde bulduk. Sen en iyisi baştan her şeyi anlat." Dediğinde gözlerine baktım yutkundum en son hatırladığım boğazımı sıkan bir kol nefesiz kaldığım için bayılmış olmalıyım görüntü kesit kesit hatırlıyorum , hatırladıkça korkuyorum belki gördüğüm kabus bunundan dolayı görmüş olabilirim.
Tuna benim cevap vermemi bekliyordu.
"Hatırlayamıyorum sadece evde yeğecek bir şey olmadığım için dışarı çıktım sanırım " dediğimde odaya gelen iki kişiden kız olan dediğime sinirlenmiş gibiydi .
"Sanırım mı ? Abi kız yalan söylüyor farkında değil misiniz ?" Seslice nefes aldım yalan söylemiyordum sadece eksik anlatıyordum bu yalan sayılmaz değil mi ?
Her şeyi anlatsam belki Tuna beni geri evime gönderebilme ihtimali var bu riski alamam belki bu yaptığım biraz bencil ama elimde başka bir şey gelmiyor eğer eve dönersem olacakları tahmin bile edemiyorum .
"Ben yalan söylemiyorum ." Dediğimde hızla bana dönüp bir şey söylecektiki yanındaki erkek ona engel oldu .
"Sakin ol Açelya " demek ismi Açelya .
"Ben sakinim burak." Dediğinde böylece tanışmamıza gerek kalmamıştı .
Burak yeşil gözlü , bronz tenli ,uzun boyula tatlı birine benziyor.
Açelya ise beyaz tenli, gür siyah saçları, gözlerinin rengi kahve idi yani davranışları iyi olmasada güzel kızdı.
"Off abi bu konuşma beni açıktırdı kahvaltıya geçsek artık orada konuşuruz. " dedi Burak.
Onlar aşağı inerken bende banyoya geçmeden önce kıyafetlerimi almak için Tuna' nın dolabından çantamı çıkardım çanta dediğime bakmayın baya büyüktü çantanın fermanını açınca şok oldum .
"Fino ahh çantaya mı girdin sen ? " inanmıyorum kendi kendine çantama girmiş hiç fark etmedim tavşan ama çok zeki gideceğimi anlamış zaten fino özel eğitilmiş bir tavşan kötü niyetli olanları anlar hemen huysuzlanır tek anlamdığım Esra' yı sevmezdi aslında  iyi bir kız.

Hırsız "Aşk sürgünü"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin