Yazar 'dan;
Çiflikte kıyamet başlıyordu herkesin korktuğu özgür duran
Genç hizmetçi kızın önünde durmuştu.
"Kızım nerede ESRA!!!" Genç kız adama gülümseyerek baktı.
"Özgür bey , Özgür bey böyle oluyor mu hiç ? Sizin beni kırmızı halıyla karşılamanızı bekliyordum doğrusu sonuçta Duranlıların kızının kaçmasına yardım etme cesaretini bulmuşum oluyor mu böyle cık cık cık hiç yakışmadı size, bu dibinizin tutuşması izlemek benim için şeref doğrusu." böyle cevap vermeye cesareti kimde buluyor diye düşündü adam sinirle genç hizmetçiye tokat atı tokatın sesi odadan yankılandı.
"Benimle hangi cüretle bu tarzdan
konuşuyorsun lan !" genç kız çok eğleniyordu.
"Bize yaptıklarınızdan bu cüreti alıyorum. " özgür duran silahını çıkarıp genç kıza doğrultu "şimdi konuş küçük fare " duranin eşi melek duran kocasının ellerinden tuttu kulağına fısıldadı.
"Öfkene yenik düşme kız ölürse kızımızın yerini öğrenemeyiz onu zafından vurabiliriz ." Adam kadının etkisinde kalmıştı. Aşırı cinsel düşüncesinden ayrılarak sordu.
"Bu kızın zafı ne olabilir ?" Ezici bir bakış attı hizmetçiye
"Hm... düşün bakalım " adamın gözleri dolgun kırmızı dudaklarına gitti tam melek yüzlü şeytan bir kadındı, sahte bir şekilde gülümsedi
" Annesi..." Dedi özgür duran kadın dudaklarını ısırarak bir yandan ellerini adamın kollarına sürterek omuzuna getirdi .
"Boşuna sevmiyorum seni. " hâlâ fısıldayarak konuşuyordu.
"Sen beni odada bekle melek hanım. " kadın göz kırparak odadan çıktı.
"Annesini getirin." dedi.
Adamları kadını getirince genç kızın gözlerindeki korkuyu görüyordu kimse onunla boy ölçüşemezdi.
"Tamam kızınızın yerini söyleyeceğim." Elbete genç hizmetçinin ikinci planı vardı ablasının intikamını alıcaktı duranlılardan.
DENGİ SU;
Gözlerimi sıkıca yumuş silahın patlama sesini duymayı bekliyordum ama sonradan dışarıdan sesler gelince gözlerimi açtım önümdeki kişi silahı anlımdan çekti salonun camından dışarı baktı.
"S**** böyle işi ." Hızla ellerini cebine atı telefon çıkartı birini aradı arda pencereyi yokluyordu bana arakası dönüktü bunu hemen avantaja dönüştürmem lazım Tuna'yı uyandıramam bayılmışlardı saat 1 yönünde masanın üzerinde bir vazo harika eğer ulaşırsam kurtulurum.
Yavaşca ayak parmaklarımın üzerinden bir adım atım ellerimi bir yere çarpmasın diye ayrı çaba harcıyordum.
"Nerdesiniz lan siz içerde tıkılıp kaldım. Sizin yapacağiniz işe p** k*****" soğuk terler akıyor vücudumda sık sık ona bakıyorum ve evet vazoya yetiştim çok dikkat ederek vazoyu aldım nefes almıyordum anlayabilirdi yavaş yavaş yaklaştım vazoyu kaldırdım tam ensesinden vuruyordum ki birden eli bileğimi tutu diğer eli ağzımı çığlık atıyordum ama sesim boğuk geliyordu.
Pencerenin sol duvarına yasladı beni çok sinirli bakıyordu.
"Bekle sıra sanada gelecek." dediğinde yutkundum.
Sağ tarafımdan pencereye baktı burnundan aldığı nefes boynuma değiyordu en kötüsü huylanıyordum.
İçerisi hâlâ dumanın kokusu vardı.
Dışarda ne olduğunu bilmiyorum ama sonra hemen kolumdan tutup dışarı sürükledi bahçeye çıktığımızda yerde vücutları kan içinde yatan adamlar vardı. Hayretler içinde kaldım.
" B-bu-nu s-iz yap-tınız kat-ilsiniz " korkudan kekelemeye başlamıştım
Hiç bir şey demedi hızla önümüze gelen arbanın arka kısmını açıp beni içeri fırlatıp kendiside bindi.
Küçük dilimi yuttum resmen bir kaç dakika neler olduğunu düşündüm sonra kendime geldim kapıyı açıp atlamaya çalıştım
"İmdat yardım edin !" Hızla kolumu tutup arakaya doğru büktü diğer kolumu bileğimden tutup arkada birleştirip kapıyı kapatı.
"Kimse sana yardım edemez buna cesaretleri yok ölümden kaçışın yok hesap günü geldi."
__________
Kısa bir açıklama yapıcağım emeğimin karşılığı görmüyorum otomatikmen bu beni etkiliyor sadece okuyup beğenirseniz voter yapıp yorum beğenmediğiniz yerleride yorumlayın sonuçta bunu siz okuyorsunuz.
İnsanlara değerli olduklarını hissetirin
DEĞERLİSİNİZ😘😘Bu bir değerli bir okuyucumun fikri tşk ediyorum kendisine bende yapıtım
Hedef :
Okuma ; 100
Vote 🌟🌟; 50
Yorum 30
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hırsız "Aşk sürgünü"
RomanceBu kitapta hırsızlığın sadece mal çalmak olmadığını mesaji vermeye çalışacağım. Unutmayın ki bir insan hayatta çalabilir Bu kitapta bir kızın duyguları,hayatı çalınmasını anlatılır Victor hugonun söylediği gibi ♧♧ Ağlamak için gözden yaş mi alkmalı...