ALINTI;

240 131 21
                                    

Dünyaya ilk gözlerimizi açtığımızda bile ağlarız belkide ne yaşayacağımızı bildiğimiz için ağlarız kimbilir yeni bir alem yeni bir hayat sonra alışırız yeni dünyaya acı, hüzün sevgi, mutluluk hepsini bir arada tadarız duyguları..

Derin düşüncelerimden ayrılıp nerede olabileceğımı düşündüm .

Hoş sanki her yeri biliyorum ya(!)

Daha doğru düzgün etrafımı bile göremiyorum pencereden ay ışığı odayı aydınlatığı kadar görüyordum sadece oturduğum yerden kalkıp bir şeyler bulurum belki yavaş yavaş yürüdüm .

Bir şeylere çarpmamak ıçin önce ellerimle kontrol ediyordum bacağımı sert bir şeye çarpmamla yere düştüm ,yere düşmemle başımdan yediğim darbeyle çığlık atım .

"Ahh..! Bir bu eksikti. " kafama bir şey düştü sanırım kapının önünde sesler geliyordu sanırım yaptığım sesleri duydular harika (!)

Aralarında fısıldıyorlardı.

"Abi gidip bakalım mı bir sey yapmasın mı kendine bu kız ?" dedi aralarından bir diğeri devam etti:

"Yok patrounun kesin emri var giremeyiz bekle Can beyi çağıralım patron olmadığı zaman o işlerle ilgilenecek." Dedi.

Bunlar kaç kişilerdi bilmiyorum nasıl kurtulabilirim umarım Tuna beni arıyordur tek umudum o

Bir kaç ayakabı sesi geliyordu. Ayağa kalkmaya çalıştım ama bacağim arıyor hem başım ağrıyordu .

Kapıdan kilit sesi geldi. Kapı açılınca içeri giren ışıkla gözlerim kamaştı ellimi gözlerime siper ettim yere baktım gözlerim yaşardı başımı yere eğdiğimde önumde duran iki ayak...

 Kapı açılınca içeri giren ışıkla gözlerim kamaştı ellimi gözlerime siper ettim yere baktım gözlerim yaşardı başımı yere eğdiğimde önumde duran iki ayak

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

--------

Arkadaşlar diğer bölümden koyduğum hedefe ulaşamdığı sürece yeni bölüm olmayacak sadece bazı ısrarlar karşı kısaca bir alıntı yazdım dediğim gibi hedefe ulaşınca yeni bölüm yazıcağım.

Şimdilik bu kadar  ee nasılsınız uzun zaman oldu yazmayalı özledim OY VE YORUM YAPMAYI UNUNMAYIN...

Şimdilim bununla idare edin  kendinize iyi bakın

SEVİLİYORSUNUZ❤❤


Hırsız "Aşk sürgünü"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin