Bilerek mi yanına
aldın giderken
Başının yastıkta bıraktığı çukuru
Güveniyordum oysa ben sevgimize
Vapur iskelesi ya da tren istasyonundaki saatin doğruluğu kadar
Beni senin gibi bir de annem terketmişti ki..
Göbeğimde durur onun yokluğundan bana kalan çukur..
------
3 GÜN SONRA...
Özgürlük tıpkı bir çocuğun ilk yazmayı öğrendiğinde defterdeki çizgileri aşmak istemesi gibi ama bunu yapamaz o cesareti bulamaz kendinde eğer o çizgiyi aştığında tek başına kalacağını bilir ama neden hep içindeki sesin defterdeki çizgiyi aşamak ister belki mutluğu orada bulur istediği şekil, istediği büyüklükte yazı yazabilir beki ilk doğduğumuzda bir kısıtla içindeyizdir dünyaya ilk gözlerimizi açtığımızda bile ağlarız belkide ne yaşayacağımızı bildiğimiz için ağlarız kimbilir yeni bir alem yeni bir hayat sonra alışırız yeni dünyaya acı, hüzün sevgi, mutluluk hepsini bir arada tadarız duyguları..
Tam üç gün bu odadaydım. Nerede olduğumu bilmiyordum en son beni zora arabaya koyan adam beni bu odaya kilitlemişti arada bir kız gelip bana kuru ekmek ve su getiriyordu ilk başta yemedim ama sonradan açlık ve susuzluğa dayanamayınca yemeğe başladım ondan sonra ne gelen nede giden vardı.
Derin düşüncelerimden ayrılıp nerede olabileceğımı düşündüm .
Hoş sanki her yeri biliyorum ya(!)
Daha doğru düzgün etrafımı bile göremiyorum pencereden ay ışığı odayı aydınlatığı kadar görüyordum sadece oturduğum yerden kalkıp bir şeyler bulurum umuduyla pencereden uzaklaşıp yavaş yavaş yürüdüm.
Bir şeylere çarpmamak için önce ellerimle kontrol ediyordum bacağımı sert bir şeye çarpmamla yere düştüm ,yere düşmemle başımdan yediğim darbeyle çığlık atım .
"Ahh..! Bir bu eksikti. " kafama bir şey düştü sanırım kapının önünde sesler geliyordu sanırım yaptığım sesleri duydular harika (!)
Aralarında fısıldıyorlardı.
"Abi gidip bakalım mı? Kendine bir şey yapmasın mı bu kız ?" dedi aralarından bir diğeri devam etti:
"Yok patrounun kesin emri var giremeyiz bekle Can Beyi çağıralım patron olmadığı zaman o işlerle ilgilenecek." Dedi.
Bunlar kaç kişilerdi bilmiyorum nasıl kurtulabilirim umarım Tuna beni arıyordur tek umudum o
Bir kaç ayakabı sesi geliyordu. Ayağa kalkmaya çalıştım ama bacağım ve başım ağrıyordu .
Kapıdan kilit sesi geldi. Kapı açılınca içeri giren ışıkla gözlerim kamaştı ellimi gözlerime siper ettim yere baktım gözlerim yaşardı başımı yere eğdiğimde önümde duran iki ayak
Yavaş yavaş kafamı kaldırdığıda adamın göz göze geldik buda kimdi?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hırsız "Aşk sürgünü"
RomanceBu kitapta hırsızlığın sadece mal çalmak olmadığını mesaji vermeye çalışacağım. Unutmayın ki bir insan hayatta çalabilir Bu kitapta bir kızın duyguları,hayatı çalınmasını anlatılır Victor hugonun söylediği gibi ♧♧ Ağlamak için gözden yaş mi alkmalı...