Частина 3

1K 42 1
                                    

Ми сіли на мій байк і погнали до мене додому . Оо , боже він тепер знає мій адрес . Ми зашли до мене в будинок . І я побачила , як стів готовить вечерю .
Стів : Оо... мала ти куди ?
Кейсі : Привіт , на заєзд - я поцілувала його в щоку
Дейв : Салют , Стів
Стів : А ти шо тут робиш ?
Дейв : Я хочу подивитись , як вона катається . І да , вона мені подобається )
Стів : Шо ?
Дейв : Мені твоя мала дуже нравиться .
Стів : Воу ... чого ти до неї причипився вона ще маленька .
Кейсі : Я не маленька
Стів : Ти ж цілувалася перший раз !
Кейсі : Якщо ти не бачив , то не факт , що того не було . В минулій школі був хлопець з яким ми майже переспали .
Дейв : Ти шо , серйозно ?
Кейсі : Да . А скажи скіки ти раз переспав з різними бабами ? Га ?
І я вийшла з гардеробної . Одіта я була в кожані штани , косуху ,чорні лакіровані ботинки і держала я в руках спеціальний шлем , а не такий прогулочний , в якому я їздю до школи .
Дейв : Вауу , яка ти гарна
Стів : Ти до неї дуже не чіпляйся і не доставай її , бо може заїхати тобі в морду , так як вона зробила одному з байкерів . Ну і принципі до них тоже не ліпись , бо вони сильні - прошепотів він Дейву на вухо поки Кейсі пішла заплести косу .
Дейв : А їй безпечно там знаходитись ? Її ж можуть там побити ?
Стів : Їй там безпечніше ніж з нами двома . Бо в неї там є статус . І без неї вони нікуда . А ми її гірше захистимо ніж вона себе . Ясно ? В їхні розборки не лізь .
Дейв : Ок
Кейсі : Всьо їдем я опаздую .
Ми сіли на байк .

Кохання всього мого життя♡Where stories live. Discover now