Кейсі : Тьом , достань муку
Артем : Ок , ось держи - пакет з мукою впав і розірвався , вся мука була на полу .
Артем : Ойй ...
Кейсі : З тебе такий повар , нічого .
Я взяла вінник і почала замітати , Артем вдарив мене легенько по сідницях , а в цей момент зайшов Стів .
Стів : Артьом , не трогай її , ви тут готуєте чи чим ви займаєтесь ?
Кейсі : Стів , успокойся . Це моє життя і мене все влаштовує
Стів : Можна це робити , хоч не при мені ?
Артьом : Ну , я не знав , що ти зараз зайдеш .
Стів : Та всьо , успокойся . Всьо норм
Кейсі : Блінчики готові , давайте за стіл . Стів , а є ще один стілець ?
Стів : Нее , а шо ви з Артемом на одном не поміститесь
Артьом : Мала , сядеш мені на руки , ок ?
Кейсі : Ок .
Ми поїли , я помида посуду . Ми сіли разом і подивились фільм , потім Артем пішов додому . Йому потрібно було переодягнутися у чисті , нові речі .
Артем : Я прийду о 19:00 , Добре ?
Кейсі : Так , зайчику )
Артем : Добре , мала . Давай я пішов .
Ми поцілувалися опять палко , у Стіва на очах .
Кейсі : Пока
Ми з Стівом пообідали , трошки поговорили , він сказав , шо Артем дуже хороший хлопець
Стів : Ви така мила пара .
Кейсі : Можеш мені дати 500£
Стів : Да , біжи візьми . Я не знаю , чи повернуся завтра . Може буду 2 дні , незнаю .
На гожиннику 18:40 . Дзвінок в двері . Це Артьом . Пішов відкривати Стів .
Стів : Привіт , мені треба вже йти , а ти будь ласка , дивись за нею , щоб вона не накоїла чого лишнього . Ок ?
Артьом : Звісно ) Ти вже йдеш ?
Стів : Да , Кейсі , я пішов . Пока )
Кейсі : Пока
Артем прийшов до мене в кімнату
Артем : Киць , давай я піду в магазин , куплю якогось вина , ще щось поїсти ?
Кейсі : Можна )
Артьом : Тоді , я пішов ?
Кейсі : Да
~~~Артем~~~
Я пішов в магазин , купив - вина , піцу , суші , попкорна , чіпсів . Вийшовши з магазина , я побачив Дейва . Я вирішив пройти так , щоб він мене не замітив , але мені це не вдалось .
Дейв : Артьом , прівет ! Шо йдеш до свої баби ?
Артем : Привіт , яка тобі різниця ?
Він підбіг до мене і стукнув кулаком по голові , пару раз вдарив в живіт і пихнув добряче . Я розбив губу . Вставшиш , я йому дав здачі і пішов , на маршрутку . Щоб приїхати до зайки .
~~~ Кейсі ~~~
Я почула стук в двері . Відкривши я побачила побитого Артема .
Кейсі : Ти де так ?
Артем : Ми зустрілись з Дейвом .
Надворі вже холодніло , всі ходили вже у куртках . Куртка , Тьоми була подерта .
Кейсі : Киць заходь , чого стоїш ? Давай оброблю рани .
Артем : Як я тебе кохаю .
Він зайшов роздівся , в нього була розбита губа , подертий живіт і руки .
Кейсі : Знімай футболку . Оброблю тобі рани .
Я налила спирта на вату і обробила йому всі рани . Він взяв рюкзак і достав всю їжу . Ми накрили стіл , я достала бокали , налили вина . Потім , ми сіли на диван взяли попкорн та чіпси і почали дивитися фільм . Я сиділа на руках у Тьоми . Ми випили ще трохи віскі і нас гарненько рознесло .
Артем : Яка ж ти в мене гарна , як я тебе люблю . Ти така ...
Кейсі : Ні... це ти в мене красивий , ти такий милий .
Доки я сиділа в Тьоми на руках , я зрозуміла , що він занадто збуджений , так як я сиділа в нього на руках , то я відчула , що в нього встав . І він був знервований , бо він зрозумів , що я все поняла .
Кейсі : Пішли лягати , ми вже не в дуже тверезому стані .
Артем : Я звісно мабуть дуже поспішаю , но ... я тебе хочу . Я не можу себе стримувати .
Кейсі : Я теж тебе дуже хочу . Я без тебе не можу . Візьми мене .
Артем : А Стів , тобі нічого не скаже ?
Кейсі : Мені байдуже , пішли в кімнату .
Я взяла його за руку і потягнула до кімнати . Поки ми йшли по схожинках на верх . Тьома мене прижав до стіни , і почав піднімати мене , я заскочила йому на руки . Ми цілувались . Він мене ніс до спальні . Він зняв з мене футболку , стягнув з себе футболку . Кинув мене на ліжко , ліг на мене зверху . Він почав цілувати губи , шию , груди , живіт . Розтібнув мені штани і зняв їх з мене , потім зняв з себе . І повільно ввійшов в мене , мені здавалося , шо це був мій самий приємний секс , за всі які у мене були . Він , то пришвидшувався , то заповільнювався пройшло 25 хв . Ми були стомлені , дуже сильно . Ми лягли , Тьома обійняв мене і ми заснули ) Це було дуже приємні відчуття .
ВИ ЧИТАЄТЕ
Кохання всього мого життя♡
RomanceКнига про дівчину Кейсі . Яка живе у Лондоні зі своїм братом Стівом . Їхні батьки працють та живуть в Чікаго . Я маю велику популярність серед хлопців . Моє життя - це вечірки , алкоголь та красиві хлопці