Артем : В мому класі навчається його дівчина Мері , і ми з ним добре дружимо і спілкуємося
Кейсі : Огоо , навіть так . Ти такий хороший )
Артем : Знаєш , ти мені навіть сподобалася ?
Кейсі : Ти мені теж
Артем : Не хосеш піти прогулятися по магазинах чи в парку ?
Кейсі : Давай спочатку магазини , а потім парк ?
Артем : Добре , мала
Ми вибрали мені образ в якому я завтра піду до школи .
Як виявилося він живе в сусідньому будинку . І ми з ним добре почали спілкуватися . Потім ми пішли в парк . Ми купили морозиво і сиділи на лавочці і говорили .
Артем: Тебе провести додому ?
Кейсі : Як хочеш
Артем : А як можна не хотіти провести таку красотку ) Ну , шо пішли ?
Кейсі : Да , пішли
І тут мені почав звонити Дейв , я трубку не брала , але і він здаватися не планував . Я просто вимкнула звук і вібрацію . Ми підійшли до мого будинку і стояли ще під дверями і говоиили . Ми обмінялися контактами .
Артем : Давай , я завтра зайду за тобою ?
Кейсі : Добре , о 7:45 . Ок ?
Артем : Да
І тут я зовсім не очікувала . Він злегка прижав мене до стіни і припідняв мою ногу , взявши мене за попу , я трішки підскочила і була уже в нього на руках . І це все супроводжував палкий поцілунок з язиком . Я просто полетіла . Потім він мене відпустив і я доторкнулася до його накачаного пресу , був ще один поцілунок .
Артем : Добре мала , мені з тобою дуже комфортно , але в мене тренування . Завтра рано зайду за тобою , ок ?
Кейсі : Добре Тьом ,я тебе дуже кохаю , цілую )
Артем : Я тебе теж , папа !
Я зайшла додому , прикусивши губу . Стів це явно замітив .
Стів : Де ти шляєшся , вже 10 вечора , а тебе дома немає ? Як ні як , я несу за тебе відповідальність , а ти .
Кейсі : Я гуляла , і доречі я в трезвому стані .
Стів : Це я замітив , хоча для тебе це дуже дивно , ти алкаш той ще .
Кейсі : Так не починай , ти сам це допустив .
Стів : Мені потрібно з тобою серьозно поговорити , на рахунок сьогодішньої ночі . Що там творилося , я звіснт не знаю , но я все чув .
Кейсі : А ти міг зайти і все б закінчилось
Стів : Тобто , ти цього не хотіла ?
Кейсі : Я навіть незнаю , цього не планувалося .
Стів : А ... і ще чому до мене цілий день той хлопець намагається дозвонитись ?
Кейсі : Завтра побачиш ! Все я на верх .
Я пішла до себе в кімнату , пішла в душ , одягла майку , яка була з дуже тоненької ткані і вона просвітлювала все і бікіні , які майже нічого не закривали . Не знаю чому , но сьогодні я одягнулася занадно відверто . Я лягла на живіт на своєму ліжку і почала перписуватися з Тьомою . Потім я достала журнал і почала його листати .Комусь подобається ця історія ?
ВИ ЧИТАЄТЕ
Кохання всього мого життя♡
RomansaКнига про дівчину Кейсі . Яка живе у Лондоні зі своїм братом Стівом . Їхні батьки працють та живуть в Чікаго . Я маю велику популярність серед хлопців . Моє життя - це вечірки , алкоголь та красиві хлопці