Частина 6

852 26 0
                                    

РАНОК
Я проснулася в 10:00 . Залишилося 2 години до зустрічі з Дейвом . Я спустилася поснідати . Стіва не було на кухні . Він ще спав . Я приготувала пластівці з молоком . І сіла . Потім підійшов Стів і сів біля мене )
Стів : А до речі , тобі нрав Дейв ?
Кейсі : Ну . . . Я не знаю
Стів : Він на тебе точно запав , ну як на таку жопу , як в тебе не запасти ?
Кейсі : Ну ... Стів . Що тобі в моїй жопі не нравиться ?
Стів : Як раз таки в ній мені все нравиться . Я заздрю Дейву .
Кейсі : Да , прям .
Стів : Ну , що ? Я б сам трахнув тебе .
Кейсі : Іди ти , Всьо мені треба йти , а на дворі тепло ?
Стів : Да .
Я пішла до гардеробу і вибрала такий наряд :

Я пішла до гардеробу і вибрала такий наряд :

Йой! Нажаль, це зображення не відповідає нашим правилам. Щоб продовжити публікацію, будь ласка, видаліть його або завантажте інше.

Я спустилася вниз по сходах . Стів подивився на мене наче на якусь останню шлюху .
Стів : А не слішком вульгарно і розвратно для першого побачення ?
Кейсі : Я одягаюся як хочу і хожу куди хочу . Ти зрозумів ?
Стів : Ну ... як би мені сказала , якась друга дівчина , то я б поогризався , а так як я знаю тебе , то я цього робити не буду .
Кейсі : Ось і правильно , а тепер все , пока . Я пішла , бо вже запізнююсь .
Сьогодні , я піду пішки , а не поїду на байкі , я ж дівчина . Не люблю це відчуття . Я дошла до кафешки і побачила Дейва , він був дуже гарним . Так,так, Кейсі держи себе в руках не закохуйся , ти ж знаєш , яка це головна біль . Тільки піду з ним на вечірку і все і нічого більше . Я зайшла в кафе і ми обійнялися з ним .
Дейв : Привіт , зайка !
Кейсі : Я для тебе Кейсі і нічого більше . Я не хочу мати з тобою стосунки чи любов . Ти зі мною просто ідеш на вечірку і пам'ятай , що між нами більшого нічого неможе бути окрім обіймів чи одного дружнього поцілунку , а тим більше прт постіль і мова йтися не може .
Дейв : Ну...можна я там тебе хоч за жопу подержу ? Ми ж все таки йдемо
" парою "
Кейсі : Ні ! О 16:40 біля мене , заїдеш за мною ?
Дейв : Ок , може чашечку кави чи чаю ?
Кейсі : Можна .
Ми попили і я пішла готуватися . Вже було 15:00 . Я буду одягати :

 Я буду одягати :

Йой! Нажаль, це зображення не відповідає нашим правилам. Щоб продовжити публікацію, будь ласка, видаліть його або завантажте інше.
Кохання всього мого життя♡Where stories live. Discover now