Частина 7

771 29 0
                                    

Я одягнулася , зробила легкий мейк . І пішла до Стіва в його кімнату .
Кейсі : Ну як , я тобі ?
Стів : Ваууу... яка ти гарна
Кейсі : Ти ввечері будеш дома ? Чи як ?
Стів : Не знаю , можливо я піду зі своїми друзями і Мері випити .
Кейсі : Якщо що , то звони . Там забрати тебе чи ше щось . Ок ?
Стів : Ок
На годиннику вже 16:35 . Вже десь має приїхати Дейв . Да , він приїхав на 5 хвилин раніше , но нічого .
Дейв : Привіт , мала
Кейсі : Привітик , ну що , поїхали ?
Дейв : Да .
Ми сіли в машину і поїхали . Коли ми приїхали , то він відчинив мені двері машини і подав мені руку , мені було приємно . Ми зайшли ...
Стейсі : Хелоу , а чо ти з Дейвом ?
Кейсі : Хлопець мій
Стейсі : Ну ок . Пішли вип'ємо .
Ми сиділи до 00:30 , було пізно . Ми випили дуже багато , я вже сиділа в Дейва на руках і пристрасно цілувалася з ним і він держав мене за жопу , тут роздався дзвінок , до мене в телефон . То був Стів .
Дейв : Ки..цю..нь дав..ай ти не візь..меш слух..авку .
Кейсі : Не..можу
~~~~~Телефонна розмова зі Стівом~~
Мері : Привіт , Кейсі . Це Мері . Можеш приїхати за нами ? Тут Стів випив багато і зараз хтось його може побити . Будь ласка ! Я тебе прошу ...
Кейсі : Я щас бу..ду . Де ви ?
Мері : Ми в Кларка
Кейсі : Ок , ща буду
~~~~~~~~~~~~~~~~
Кейсі : Пішли до машини , не пішли , а побігли .
Дейв : Я не зможу їхати за кермом , я п'яний .
Кейсі : Я поїду .
Дейв : Не , я тебе не пущу .
Кейсі : Я тебе питати не буду .
Ми сіли в машину і я розігналася до швидкості 180 км/год . Це було дуже швидко . Ми приїхали . Я вилетіла з машини , шатаючись . Дейв вийшов за мною . Коли я забігла , то побачила , що стів сидить ледь ледь і його б'ють , а Мері сидить на стільці із даклеєним ротом і зв'язаними руками і ногами . Спочатку я пішла до того хлопця , який бив Стіва . Я стукнула його пару раз і він впав . Більше мене , Стіва , Дейва і Мері ніхтт не трогав . Я взяла Стівa за руку і ми пішли , а Мері взяла Дева , він її розв'язав . Іми пішли так додому , бо хлопці йти не могли .
Мері : А хто поведе машину , тав як Стів і Дейв не всилі .
Кейсі : Не хвилюйся , в мене є права на байк і авто .
Ми пішли і сіли в машину , доїхавши додому , я показпла Мері кімнату Стіва , де вони зможуть лягти і спати . А ми з Дейвом пішли до мене в кімнату .

Кохання всього мого життя♡Where stories live. Discover now