Частина 8

745 33 2
                                    

Мері : Кейсі , велике дякую , за те , що нас врятувала )
Кейсі : Боже , що мені це коштувало - я достала бктилку віскі і ми випили , ще по " трохи " .
Тут прийшов Стів .
Стів : Мері , киця . Не забагато , ти випила ? - і він забрав її до кімнати , вони заснули досить швидко .
Я пішла в душ . Одягла нову мереживну білизну . Надягла халат і спустилася в низ до бутилки . Тут я почула кроки , то був Дейв .
Дейв : Боже , не пий стільки , від тебе як від алкаша тхне .
Кейсі : Іди в жопу . Щоб я тебе завтра тут не бачила . Ти поняв мене ?
Дейв : Ні , я тебе кохаю і не відчіплюся від тебе .
Він почав все ближче і ближче наближатися до мене . Дейв обійняв мене крепко , я почала вириватися і почула , як його губи ніжно торкаються мене , і його язик , вже у мене в роті . Було прємно . Я бачу , як мій халат і білизна валяється на підлозі . Він кидає мене на ліжко і починає цілувати в губи , потім в шию , потім живіт , низ живота , на стільки приємно мені , ще не було . І тут його губи знаходяться вже , у мене між ногами - це було нестерпно приємно і тут прорізаються стони . Потім я зтягнула з нього штани і все почалося , словами просто не передати . Ми стали одним цілим . Ми стомленими і повністю оголеними заснули у мене в кімнаті . Раном чулися скрипи полу , я зрозу міла , що заглянув Стів .
Стів : Мдааммм... - шепітом сказав він
Кейсі : Що ми накоїли ?
Тут проснувся Дейв . Він обернувся до мене .
Дейв : Ну , як я тобі в ділі ?
Кейсі : Я ж тобі казала , що між нами нічого біше чим поцілунок не може бути , а ти ? Ти мене просто проігнорував ?
Дейв : Люба , що ти . То тобі сподобалось ?
Кейсі : Ну , якщо чесно , то так ) Ти такий ніжний , в одночас грубий у ліжку ) Ну , пішли на кухню .
Я оділася , більш прилічніше .
Стів : Добрий ранок , мала )
Кейсі : Доброго времені суток , братику . Привіт , Мері )
Мері : Привіт , снідати будеш ?
Кейсі : Так , якщо можна
В мене в голові весь щас крутилася думка про Дейва , але я не хотіла бути його дівчиною . Він мені не подобається , да він красивий , да хороший , но він не мій . Не хочу бути з ним . Я поснідала і пішла в кімнату до Дейва , який ще валявся в моєму ліжку .
Кейсі : Дейв , мені треба з тобою серйозно поговорити !
Дейв : Як на рахунок ще одного поцілунку ? - спитав він мене з насмішкою
Кейсі : Ні , я знаю чи закінчуються всі твої поцілунки . Но ми з тобою можемо бути друзями і мови про щось більше бути не може , так що збирайся і йди додому .
Дейв : Я що такий поганий ? Чи шо ?
Кейсі : Я тобі щось сказала
Дейв : Да , пішла ти ... в мене таких , як ти , десятки . Ок , я піду
Кейсі : Сам пішов
Дейв зібрався і пішов , грюкнувши дверями . Завтра школа , я піду до магазину за речами , потрібно купити щось новеньке . Я одягнулася і пішла в ТЦ . Я сіла в Макдональдсі перекусити , купила меню , але ... вільних місць не було . Я побачила , що за одним столиком сидить хлопець , віком приблизно схожий до мого . Я рішила підсісти до нього .
Кейсі : Привіт , хтось сидить біля тебе ?
Артем ( до коро я підсіла ): Салют .
Він був дуже привітним , і розмова почала розкручаватись все далі й далі .
Кейсі : Мене Кейсі звати
Артем : Мене Артем , можна просто Тьома . Розкажи щось про себе , де вчишся , в якому класі . Ти так схожа мені на когось , ти раптом не з 46 школи ? З 10 - В класу ?
Кейсі : Так , а ти навчаєшся там ?
Артем : Да , я з 11 - А
Кейсі : Прикольно , я просто нікого не знаю з 11-ти класників , тіки свого брата .
Артем : Він Стів Стоусон ?
Кейсі : Да , а ти звідки його знаєш ?

Кохання всього мого життя♡Where stories live. Discover now