Частина 13

557 26 2
                                    

І ... і тут я чую теплі руки у себе на талії і ніжні гарячі поцілунки у себе на шиї . Сльози покотилися з неймовірною швидкістю .
Кейсі : На.на.навіщо , ти приїхав за мною ?! Я не хочу . Їдь додому . Не хочу жити .
Артьом : Мала , ти чого ? Я тебе так люблю . Я б не пережив цю втрату
Тьома розвернув мене до себе і почав палко цілувати у губи . Я заскочила до нього на руки . Ми цілувалися на краю криші з видом на нічний Лондон .
Артьом : Пішли до машини , я відвезу тебе додому .
Кейсі : угу - тихенько сказала я і заснула у нього на руках .
Він поставив мене у машину і ми поїхали додому . Я скрізь сон почула , як мене беруть на руки .
Стів : Бро , як я б без тебе жив ? Дякую тобі велике )
Артьом : Я її занесу до кімнати і піду , ок ?!
Кейсі : залишся в мене , я тебе люб...
Артьом : Добре )
Артьом заніс мене до кімнати , положив мене на ліжко і накрив . А сам пішов до низу .
Стів : Чувак , як я тобі вдячний . Давай за стіл , замовлю піци і посидим трохи .
Артьом : Не відмовлюся .
Стів : Я замовив піцу . Ти п'єш ?
Артьом : Іноді
Стів : Будеш віскі чи щось порепше ?
Артьом : Давай віскі , по стакану і спати ?
Стів : Думаю , так - Ми вивипили , поїли піцу і розійшлись .
Артьом : Я піду спати
Стів : Ти біля Кейсі чи окрему кімнату ?
Артьом : З Кейсі
Стів : ОКей
~~~Артем~~~
Я зайшов до неї в кімнату вона спала дуже мило .
~~~Кейсі~~~
Я прокинулась , відкрила очі . Побачила його , він стояв і дивився на мене . Я піднялась .
Кейсі : Ти чого ще не спиш ?
Артьом : Я неможу надивитися на тебе . Яка ж ти в мене гарна , принцеска )
Кейсі : Зараз я роздягнусь і лягаємо .
Артем зняв фуболку , штани і ліг . Дивитися він на мене не перестав .
Кейсі : Може досить дивитись на мене ) - я зняла все , залишилась в одному нижньому білизні . Лягла біля Тьоми , і заснула . Прокинулись ми , о 10:00 . Ми лежали разом , ми обійнялись і дивились в потолок . Я поставила руку на його прес , він був чудовим . Ми були перший раз з ним у ліжку . Цей чудовий момент , обірвався через Стіва .
Стів : Ребята , ви чого ше валяєтесь ? Давайте вставайте . Я вихожу , йду готувати сніданок .
Я кинула подушкою в Стіва і він закрив двері , і пішов готувати сніданок . Я почала вставати з ліжка , но Артем , не дав мені цього зробити , він мене обійняв і кинув на ліжко . Почав палко цілувати .
Кейсі : Всеее , ну пусти , Тьомааа
Артем : Невідпущу , ти моя
Я встала , а Артем лежав в ліжку і наблюдав за мною . Я вділа халат і пішла в душ . Покупалась , завернулася в рушник і пішла до кімнати .
Кейсі : Нуу , і довго ще ти будеш лежати ?
Артем : Поки ти не переодягнешся
Кейсі : Може хоч відвернешся ?
Артем : Ні , я не хочу цього пропустити
Я одягнула майку і бікіні . Артем встав і одягнув штани . Він був без футболки , ммм , його прес . Мабуть , він так і хотів , щоб поманити мене . Стів був теж без футболки . Я вдома з двома полуоголеними , красивими хлопцями , що може бути краще .Ми спустилися в низ .
Стів : Ооо , повставали . Самі последні встали ви . Кейсі , приготуй шось двом голодним хлопцям )
Кейсі : Так , ти ше не приготував нічого . Нашо нас піднімати ?
Стів : А хто в нас баба дома ? Хто готовить має ? Ти ж , но точно не я .
Кейсі : Ну , ок
Артем : Я тобі поможу зай
І він поцілував мене . Стів на нас так дивився .
Стів : Ой , боже . Закохані голубки . Може готуй шось поїсти , досить лизатись на кухні . Давай блінчики
Кейсі : Я дома , шо хочу то і роблю . Ну , ок . Блінчики , так блінчики .
Стів : Доречі , мене сьогодні вночі небуде , я до Мері .
Кейсі : Огоо , чим ви займатись будете ? Презіки , не забудь .
Стів : Кстаті нада , взяти нада . В тебе є ?
Кейсі : А тобі , шо дати ?
Стів : Можна , не хочу заходити в аптеку .
Кейсі : На тумбочці , стоїть два . Візьми один . Тільки один .
Стів : А тобі , шо нада ? Ну ок , лишу . Дітей нам ше не треба . Я піду в душ .
Кейсі : Ок , йди .
Стів : Хай в тебе лишиться Артьом . Шоб я не переживав за тебе , ок ?
Кейсі : Ти реально , непроти ? Але, я б тебе не питала .

Кохання всього мого життя♡Where stories live. Discover now