На всіх інших уроках ми просто спілкувалися і сміялися з Дейвом . З ним весело . Я все думала , як ж в нього не закохатися , адже він такий красивий . Всі дівчата в класі втикали на нас з Дейвом і я бачила в їхніх очах вогонь і розпач . На останньому уроці ( фізика ) , мені в голову прилетіла записка .
Кейсі : Аааййй , хто це ?
Цю записку кинула девочка на ім'я Стейсі .
Дейв : Мала віддай мені , це для мене !
Кейсі : По - перше в мене є ім'я .
Дейв : Добре , Кейсі віддай мені записку .
Кейсі : А може це мені ?
~~~~~~~ЗАПИСКА~~~~~~~
Кей , привет ) Завтра в мене вечеруха . Адрес хати я кину в інсту . На 18:00 і до ночі . Приходити з своїм хлопцем . Девочки - розкішні сукні , хлопці - костюм . Буде випивка , якщо це тебе цікавить . Жду ... Чао
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Кейсі : Бачиш , мені ?
Я відписала на бумажці ОК і кинула Стейсі .
Дейв : В тебе є хлопець з яким ти підеш ?
Кейсі : Ні , але я догадуюся з ким я піду .
Дейв : Я канешно , може чогось не знаю , но я хочу що б ти пішла зі мною .
І тут продзвенів дзвінок на перерву . Я не дослухала Дейва і пішла на вулицю . Я сіла на лавку і почала курити .
Дейв : Мала ти куриш ?
Кейсі : Дам , а що ? І да кстаті ти хтів щось сказати .
Дейв : Я хочу шоб ти зі мною пішла на ту вечірку .
Кейсі : А ти , що мій хлопець ? Ми даже не гуляли з тобою . Сьогодні перший раз тебе бачу .
Дейв : Тобто , я тобі з першого погляду не сподобався ?
Кейсі : Ну це важко сказати , ти показався грубіяном і хамом , но з другого , такий собі , ну нормальним .
Дейв : А ти показалась стервою і шо ?
Кейсі : Тобі ж подобаються такі ?
Дейв : Ну все , все не сварись . Ти мені подобаєшся , я в тебе закохався з першого погляду .
Кейсі : То ж з першого погляду я стерва ?
Дейв : Як би ти мені не сподобалась , то наврядчи б я тебе лапав за жопу перед всією школою .
Кейсі : Боже мій який ж ти є на самому ділі . Я думала , що я істеричка , но ні , ти мене переплюнув .
Дейв : Ну ... заспокойся , ну ...
Кейсі : Все мені пора йти
Дейв : Давай вечором погуляєм ?
Кейсі : Вибач , я не зможу .
Дейв : А чим ти займаєшся ?
Кейсі : Їду до друзів байкерів і ми робимо гонку чи просто катаємося бистро по місту .
Дейв : Воу ... воу ... воу ... , то ти крута ?
Кейсі : Аґа , ти закінчив ? Я можу йти ?
Дейв : Не , а можна з тобою ?
Кейсі : О , боже . Там всі сильні , круті , всі ходять на бокс чи борьбу і катаються на байках . А ти , що ? Якась там еліта школи .
Дейв : А що ти там робиш ? Ти ж тіки на байку катаєшся ?
Кейсі : Я 6 років займаюсь професійно боксом .
Дейв : Ти шо гониш ?
Кейсі : Не , щас я подзвоню друзям спитаю їх .
~~~~~~~Телефонна розмова з Марком ( голова байкерів ) ~~~~~~~
Кейсі : Салют Марк
Марк : Привет крошка , будеш на заєзді ?
Кейсі : Канешно . Можна я візьму однокласника він подивиться на нашу гонку ?
Марк : Да , ок . Через пів години біля шосе , то шо перед полем
Кейсі : Ок , Чао
~~~~~~~~~~~~~~
Кейсі : Пішли швидше , мені треба піти переодітися .
Дейв : ок
ВИ ЧИТАЄТЕ
Кохання всього мого життя♡
RomansaКнига про дівчину Кейсі . Яка живе у Лондоні зі своїм братом Стівом . Їхні батьки працють та живуть в Чікаго . Я маю велику популярність серед хлопців . Моє життя - це вечірки , алкоголь та красиві хлопці