Я заснула ... Я прокинулась від того , що йде дуже сильний дощ і хтось стукає у вхідні двері . Я не пішла , а далі заснула .
~~~РАНОК~~~
Прокидаюся я о 6:00 . Я можу полежати у ліжку чи посидіти в телефоні .
▪▪▪ СМС від Артема ▪▪▪
Артем : Доброго ранку , киця 😍😘
Кейсі : Доброго , зайка ❤💕
Артем : Ти збираєшся ?
Кейсі : Даа , не хочеш приїхати раніше до мене , на сніданок ?
Артем : Добре , я буду через хвилин 10
▪▪▪▪▪▪
Я вийшла з кімнати і пішла приготувати щось . Я одягнула бюст під майку , щоб не дуже смущати Тьому . Ми з ним , як переписувалися , так я і залишила телефон на столі в кухні , тут зайшов Стів і допит почався .
Стів : Огоо , що тут написано ? Доброго ранку киця , це хто ? Що це за Артьом ? В тебе ж Дейв є ?
Кейсі : Ми з Дейвом друзі і нічого біше бути не може , він це знає , але сприймати це не хоче . Він думає , що ми пара . Но мені , то він не подобається .
Стів : Доречі , вночі був дощ і до тебе прийшов Дейв , но я сказав , що ти спала , а ти так з ним поступила (
Кейсі : Я Ж ТОБІ СКАЗАЛА , ЩО МИ НЕ ПАРА , І НІКОЛИ НЕЮ НЕ БУДЕМО . Він мені не нравиться .
Я взяла телефон відразу і написала йому , що ми не пара , і він мені не подобається .
Стів : Так , що за Артьом ? Чи Тьома ? Як ти його там називаєш .
Кейсі : Ти його знаєш , побачиш ) Тіки не вздумай йому щось казати про мене .
Стів : А можна я йому розповім , шо ти бухаєш , як алкаш і куриш ?
Кейсі : Потім колись , в другий раз .
Тут почувся стук до двері . Я пішла відкривати .
Артем : Привіт , моя маленька - і поцілував мене в щоку
Кейсі : Привіт , проходь
Стів : Ооо , Артьом , проходь . Не чекав на тебе тут ) Хах
Артем : Здоров .
Кейсі : Пішли снідати . Ми поїли омлет , який я приготувала .
І я пішла збиратися , поки хлопці говорили . Я одягнула те , що ми купили вчора і спустилася донизу .
Кейсі : Тьом , пішли . Ми запізнимося
Артьом : Да , пішли . Все Стіве , пока . Пізніше побачимося .
Стів : Хорошо , не обіжай мою сестричку .
Артьом відкрив мені двері , потім я взяла його за руку і ми пішли . Я розказала все Тьомі , що ми з Дейвом не пара і не будемо нею і цю всю заплутану історію з Дейвом .
Артьом : Мала , тіки не переживай . Я тебе нікому нп віддам . Ти моя і більше нічия . Я буду за тебе боротися , якщо потрібно буде . Я тебе дуже люблю .
Кейсі : Я тебе теж сильно - сильно .
Ми підійшли до школи , в дворі нікого вже не було , от і добре . Буде менше пліток і слухів . Ми зайшли з ним в школу за руку , взаді підбіг Дейв і почав читати моралі .
Дейв : Чого ти з ним , а не зімною ? Я ж тебе люблю ?
Кейсі : Тьом , зустрінемось після уроків , зайдеш за мною ? - я поцілувала його солодко у губи
Артьом : Да , мала
ВИ ЧИТАЄТЕ
Кохання всього мого життя♡
RomanceКнига про дівчину Кейсі . Яка живе у Лондоні зі своїм братом Стівом . Їхні батьки працють та живуть в Чікаго . Я маю велику популярність серед хлопців . Моє життя - це вечірки , алкоголь та красиві хлопці