Ми сіли на байк і через 20 хвилин ми були вже там .
Дейв : Це вони ? А знаєш , вони нормально виглядають )
Кейсі : Ну звісно , мої друзі всі нормальні , ну за винятком декількох .
Ми почали обійматися з друзями . Далі всі стали на старт . Дейв сів на трибуни і дивився уважно .
Я виграла нашу гонку . І побачила , що до траси підійшов хлопець , років 20 і я побачила , що то мій давній знайомий з яким наша остання зустріч закінчилась не дуже добре . Я пішла до нього .
Марк : Кей , ти куди ?
Кейсі : Зачекай ...
Я пішла до нього . Його звали Нік .
Нік : Привіт , Крошка . Давно не бачились , і не бились .
Кейсі : Ти хоч побитись . - і я стукнула його в лице . Він вдарив мене у живіт і тут підбіг Марк і Дейв . Почали нас роз'єднувати . Марк взяв Ніка , а Дейв обійняв мене ніжно за талію і поцілував . І ми пішли .
Дейв : Хто цей хлопець ?
Кейсі : Це той з ким я ледь не переспала по п'яні . Пам' ятаєш розмову з Стівом ?
Дейв : Ааа... ясно . Но знай , я ревную .
Марк : Все Кей , пока . А ти Дейв , приїжай ще .
Дейв : Добре , ще побачимось
Кейсі : Ну все , ребят ми поїхали . Папа
Всі помахали і ми сіли з ним на байк і поїхали .
Кейсі : Ми вже під домом
Ми злізли з байка . І Дейв взяв мене за руку .
Дейв : Кейсі , мені треба тобі дещо .
Кейсі : Я тебе уважно слухаю
Дейв : Ти мені подобаєшся
Кейсі : Все бувай
Дейв : Ні зачекай , я хотів зайти до Стіва
Кейсі : Йди .
Ми зайшли в будинок , Стів стояв перед дверьми . Я поцілувала Стіва і сіла закурила .
Дейв зі Стівом про щось говорили , але мені було байдуже . Я пішла до ванної кімнати . Покупалася і завернулася в рушник . І пішла до себе в кімнату . Зайшовши до неї я не чекала , що там буде Дейв .
Дейв : Ну ... ще голою я тебе не бачив .
Кейсі : І не побачиш
Дейв : Завтра на 12:00 в кафе " Ретро "
Кейсі : Добре я прийду , все бувай .
РАНОК
ВИ ЧИТАЄТЕ
Кохання всього мого життя♡
RomanceКнига про дівчину Кейсі . Яка живе у Лондоні зі своїм братом Стівом . Їхні батьки працють та живуть в Чікаго . Я маю велику популярність серед хлопців . Моє життя - це вечірки , алкоголь та красиві хлопці