"Békésen sétáltam az erdőben. Egyszer csak egy nagy reccsenést hallottam magam mögött. Hátra kaptam a fejem. Nem láttam semmit. Indultam volna tovább de, mire visszafordítottam a fejem egy hatalmas fenevad vicsorgott előttem és rám fente a fogát. Levegő a tüdőmben rekedt és ijedten hátrálni kezdtem, majd futásnak eredtem. Éreztem ahogy a nyomomban van, ahogy a nyakamba liheg. Gyorsabb tempóra kapcsoltam, de nem vettem észre az előttem tornyosuló alakot így nekiütköztem. Felnéztem és egy sárgán izzó szempár fogadott. Kitéptem volna magam karmai közül, de túl erősnek bizonyult hozzám képest.
-Hova-hova cicus?-szorította meg a felkarom, mire elfolytottam egy nyögést.
-Eressz te szörnyeteg!-sziszegtem neki, miközben egyfolytában rángattam a kezem. Gúnyosan felnevetett és letaszított a földre.
-Miért? Mit gondolsz? Hogy ilyen könnyen megszabadulsz a jövődtől? Tévedsz drágám!-mondta, majd felegyenesedett és megfordult-Fiúk? Ne kíméljétek!-ez volt a végszava miután eltűnt volna a fák között. Egyre több morranás és fogcsattogtatás ütötte meg a fülem így félve ugyan, de hátra fordultam. Öt másik farkas jelent meg amelett amelyik ideüldözött. Mindegyik száját nyalogatva figyelt engem és egyre csak közeledtek.
-Ne! Kérlek ne!-kúsztam egyre hátrébb, de ekkor a középső elrugaszkodott és rámvetette magát..."-Ne!-zihláltan ültem fel az ágyamban és túrtam bele összegubancolódott hajamba-Aish! Már megint ez az álom...-dőltem vissza a párnáim közé és a plafont kezdtem el bámulni. Teljesen elveszi az eszem ez a baromság ami már legalább három hete tart. Megráztam a fejem, majd gyorsan megnéztem az időt a telefonomon. 6:57.
Remek készülhetek is...Hello mindenki! Megint egy újabb és másabb hangvételű storyt hoztam remélem elnyeri a tetszéseteket!
BK_mnstr💜
YOU ARE READING
Girl in Pieces
Werewolf["-Ne! Kérlek ne!-kúsztam egyre hátrébb, de ekkor a középső elrugaszkodott és rámvetette magát..." -Ne!-zihláltan ültem fel az ágyamban és túrtam bele összegubancolódott hajamba-Aish! Már megint ez az álom...-dőltem vissza a párnáim közé és a plafon...