4.

68 9 0
                                    

Már egy hónapja, hogy a fiúk szárnyaik alá vettek és közülük legalább kettőnek ténylegesen az alfája lettem. Hoseokkal kibékültünk és újra olyan jó lett a kapcsolatunk, mint a veszekedésünk előtt, Jimin pedig...Jimin. Bókol nekem és próbál elcsábítani, hogy a hatalma alá vonjon, de nem fogom beadni a derekamat neki, hiszen én vagyok az alfa. Most éppen órán ülünk Jungkook, Taehyung és én. Ők is rajz szakra jutottak be igaz ugyan, hogy átiratkozással, de bejutottak. Jimin ugyanúgy táncos lett, mint Hoseok, azonban Sugaval, Jinnel és Nammal is van közös óránk, mivel ők pedig zene szakon vannak, mint én.
Most éppen zenetörténetünk van és Yoongival halálra unjuk magunkat, míg Nam és Jin beleásták magukat a tananyagba velünk ellentétben.
-Te Yoongs!-bökdöstem meg a mellettem tehénkedő srácot, mire kérdő és egyben unott tekintettel pillantott rám- Milyen időt szeretnél mára?-kérdezte meg egy cinkos mosoly kíséretében.
-Ohoo drága alfa! Nekem elég ha csak a teremben teremtessz egy kis meleget elég fagyos itt a hangulat!-kacsintott, majd izgatottan várta mi fog történni. A szüleimre gondoltam és Jiminre, hogy mennyire irritálni szokott, ahogyan ok nélkül flörtöl velem és én meg nemhogy rezzenéstelenül tűrnék még bele is megyek a játékba. Visszagondolva ezekre kellőképp dühös lettem, egy kis zavartsággal is keverve ugyanis éreztem ahogy kipirultam. Ökölbe zártam a kezem, hogy az erőm csak a teremre összpontosítsam és sikerrel is jártam. Egyre melegebb lett és Sugaval nevetve figyeltük, ahogy a tanár és a többiek Nam és Seokjin kivételével, mind legyezgetni kezdik magukat és nyitogatják sorra az ablakokat. A következő lépésben a tanár kiküldött mindenkit a folyósóra, ahol kellőképp kifújhatták magukat és én is befejezhettem a kis akciónkat. Egy erősebb széllökéssel becsaptam az ajtót és feltünés mentesen odébb sétáltunk a srácokkal.
-Ugye nem te voltál SeoMin?!-kérdezte idegesen Jin és Nam egyszerre.
-Ugyan fiúk! Mindenkire ráfért egy kis hőség! Nem igaz Yoongi?-néztem fel vigyorogva a mögöttem álló fiúra, aki erre csak vissza vigyorgott rám. Megragadták a karomat és egy eldugottabb hely felé kezdtek el húzni.
-Mégis mit képzeltél?! Mi lesz ha kiderül?!-mordult rám Jin, majd utána rögtön Nam is és szemük sárga árnyalatba burkolózott. Megfeszültem és éreztem, ahogy én íriszeim is átváltanak.
-Rohadtul nem mondjátok meg nekem mit csináljak!-mordultam vissza és mögöttem Suga is befeszült. Megvillantották fogaikat, amit igazán nem kellett volna ugyanis erre megint az a morgás tört elő mellkasomból, ami Yoongi és Kook esetében is. Harciasan morogva bámultam fel szemeikbe még egy ugyanolyat rájuk mordulva, mire végre visszavettek magukból és meghunyászkodva fejet hajtottak.
-Bocsáss meg alfa!-egyenesedtek ki megvillantva sárga szemüket, majd megöleltek. Lenyugodva álltam ott ölelésükben és abban a tudatban, hogy mostmár négyen biztos vannak a falkámba, ami egyenlőre bőven elég. Számíthattam valakikre és ez megnyugtatott. A pillanatot a csengő hangja szakította meg, így visszaballagtunk a terembe, felkaptuk a cuccainkat és már mentünk is tovább. Szerencsénkre utolsó óra volt így a koleszba mentünk útközben megbeszélve, hogy egy óra múlva a könyvtárban találkozunk.







Hatalmas kihagyás után egy rövidebb rész...De gyorsan fogom hozni a kövit😉
BK_mnstr💜

Girl in PiecesWhere stories live. Discover now