Oy ve YORUM lutfen❤❤❤
Olamaz simdi bittim.
Suga(sg), Sen(s), Jack(j), Carla(c)
C:" OWW! Suga, Suga'yı
görüyorum Aman Tanrım.J:" merhaba Suga.
C:"me- merhaba Suga.
Sg:"merhaba.Diyip içeriye geçti. Ona bakmamaya özen gösteriyordum. Carla, Suga'yla fotoğraf çekmek istiyordu ama Jack buna izin vermedi.
J:"görüşürüz (adin).
"Gorusuruz"Kapıyı kapatıp Suga'yı da bakmamaya özen göstererek usulca odaya gitmeyi plânlamıştın fakat planın bozulmuştu.
Sg:"ben sana ne demiştim.
Sessizdin...
"Soruma cevap versene!!!"
Yine sessizdin...
Suga sinirli bir biçimde ayağa kalkmıştı. Kolunu sert bir biçimde tuttu.
"Ben sana ne dedim lan!!! Ben geldikten sonra bu eve kimse gelemez hele ki senin tanıdıkların gelemez. Anladın mı?
S:" ko- kolum acıyor bırak lutfen. Zaten gittiler bu kadar kızmana gerek yok.
Sg:" onlar gelince işlerini erteliyorsun geçen aceleyle dışarı çıkmak isterken üstüme su dökmüştün. (siz baska seyde hayal edebilirsiniz). Daha nel-
S:" tamam Suga şimdi herşeyi yaptim artık sakin ol.
Suga kolunu daha sıkı tutmaya başladı.
"Birdaha sözümü kesme yoksa bu kadar sakin olmam. Hem herşeyi yaptim dedin demi?
Kafa salladın.
Sg:" peki yemekler nerde ben göremiyorum.
Eyvah! yemek yapmayı unuttum.
S:"şey Suga ben bugün yemek yapmadım çünkü birlikte ak- akşam yemeğine cikariz diye düşünmüştüm.
Aslında yemek yapmayı unutmuştum.
Sg:" ben ve sen ha.
Yemek yemek. Tamam akşam yemeğine gidicem ama sen değil sadece ben sen evde yersin.Çok üzülmüştüm.
Sg:" n'oldu sustun
Birşey demeden odaya çıkmıştım. Pjimalarimi giyip yatmıştım.
••••••••••••••20 dakka sonra•••••••••••
Suga gelmişti ama uyuyakalmışım. Suga da kıyafetlerini değiştirip yanima gelmişti yani yatağa. Suga örtünün yarısını o almıştı.
Sen uyanmıştın çünkü Suga seni uyandırmıştı.Sg:"kalk bana su getir.
S:" ya git ken- tamam getiriyorum.
Merdivenlerden yavaş yavaş iniyordun çünkü hala uyku sersemiydin.
"Ahhhh"
Sg:"noluyor lan!
S:"Suga buraya gel
Suga hizli adımlarla mutfağa geliyordu.
Sen, askılıktaki hırkalardan korkmuştun. Sonrada ışığı açmaya çalışırken de parmağına bıçak carpmisti. (Işte uyku sersemliği)
Sg:"(ışığı açmıştır.) Noldu parmağına?S:"Suga.
Suga'ya sarılmıştım. Çünkü bu fırsatı ancak 900 yılda 1 olur. Suga hiçbirşey demedi ancak bana sarilmadi.
°°°°°°°°°°°°°°°°°içinden °°°°°°°°°°°°°°°°
Ah! Çok güzel kokuyor. Keşke hep sarılabilsem. Ama nerde.Sg:" sarılmayı kes artık. Sana sadece su getir dedim. Parmağını yıka sonra sar. Hem neden bağırdın sen.
S:" şeyy ımm galiba hırkaları hayalet sanmışım.
Sg:"artık koca kız olmuşun hatta kadın bebek gibisin hem hayalet diye bişey yok. Ahh nerden dediysem sana su getir diye. Neyse hadi git odaya.
S:"Suga sende gel lutf-
Sg:" (adin) lafımı ikiletme hemen odaya git ben gelicem su içip.
S:"Tamam.
Arkadaşlar umarım beğenmişsinizdir. Devamı yarın ya da bugün. Oy ve YORUM lutfen!!! Takip de edebilirsiniz ben de sizi ederim.
434 kelime ⚘⚘⚘
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Suga(r) |MYG ✔ (#Wattys2020)
FanfictionBu hikaye'ye rast geldin ve okuyacaksın değil mi? Ama okumadan önce(!) duyurum; *Bu hikayeyi okurken hem mutlu, hem üzgün, hem kızgın bazen de pişmanlık duyguları yaşayacaksınız.* Gülmekten ya da üzüntüden ağlayabilirsiniz.(!) ...