İyi Okumalar⚘
Çünkü çok ses vardı.
Park Won Bin ve Huana da gitmişti.
Suga ile kalmıştık.Sg: biz de gidelim mi?
S: bilmem.
Sg: Hadi kalk gidelim.
Tam kalkacakken Suga'nin telefonu çalmıştı.
Sg: beni az burda bekle.
S: tamam.
Suga telefonla konuşmak icin bir yere gitmişti. Çok susamıştım. Su almak için garsonun yanina gitmiştim.
S: şey bi su alabilir miyim?
G: tabii.
Garson bana su vermişti.
S: sagol.
Diyip oturdugum yere doğru yürüyordum.
Biri kolumdan çekip tuvalete doğru çekiyordu. Kolumu kurtarmıştım. Ve bu adam deminden ki sapık adam!S: sen hangi yüzle burdasın?
A:
S: hey sana diyorum.
Salak salak sırıtıyordu.
S: ne sırıtıyorsun?
A: az sonra olacaklardan dolayı.
S: az sonra ne olacak?
A: şimdi görürsün.
Diyip üstüme doğru yürüyordu. Duvar ile kendi arasına almıştı.S: hey sapık çek şu kollarını!
A: yoo.
S: imdat! Yardim edin!
Saçımdan tutup
A: kes sesini!
Keşke koşar adımlarla yerime gitseydim.
Suga! Suga'yı gördüm.S: hey sana bi teklif edecem.
A: ne teklifiymiş bu?
S: şimdi istediğin şeyi yapacağım fakat ilk önce tuvalete gitmem gerek.
A: neden?
S: sen anlamazsın çünkü sen kız değilsin.
Adam sırıtıp kabul etmişti. Salak! Hemen inandı. Mahsusdan tuvalete gider gibi yaptim. Tuvaletini kapısını açmıştım.
S: sen şurada bekle.
A: hızlı ol!
S: tamam
Biraz öteye gitmişti. Sonra koşmak için hazırlanıyordum. 'Hadi (adin) sen yaparsın'
Diye kendi kendime konuşuyorum. Derin bir nefes almıştım.
'Hadi (Adin)!
Hızlı adimlarla koşuyordum. Nefes nefese kalmıştım.
Oh! Çok az kaldı.S: Suga! Hey Suga!
Bi iki kişi bana bakmıştı.
S: Suga!
Sonunda! Suga'ya doğru tam koşacaktım ki o pislik sapık adam kolumdan tutmuştu.
A: nereye¡?
S: bırak kolumu!
A: düş önüme.
S: Suga!
Saçımdan sert bir biçimde tutmuştu. Bende aniden refkles olarak bağırmıştım.
S: ahh! Mal mısın?
A: kes sesini!
Adam yine beni aynı yere götürmüştü. Bana sert bir tokat atmıştı. Bu canımı çok yakmıştı. Ağlamaya başlamıştım.
S: salak!
İkinci tokatini da atacakken bir el onu durdurmuştu. Kafami kaldırıp bakmıştım.
Bu Suga'dı!Sg: sakın ama sakın bir daha ona tokat atmaya çalışma yoksa o elini kırıp g*tüne sokarım anladın mı beni!!
Diyip adama yumruk atmıştı. İkinci yumruğunu atacakken:
S: boşver hadi gidelim herkes bize bakıyor.
Demiştim. Suga hızlıca elimden tutup beni arabaya kadar götürmüştü.
Sg: canın çok mu acıdı?
S: ha- hayir
Sg: o zaman ağlamayı kes!
Hem mutlu olmuştum hem de üzgün. Bana böyle davranması çok tuhaf. Hem beni koruyor hem de kızıyor.
Eve gelmiştik. Suga içeriye girdiğinde kendini direk koltuğa attı.Sg: ahh başım!
Off adam ne sert vurmuş yanağıma. Hâlâ yanağım yanıyor. Adamların tokat atışı farklıymış. Off!
Hemen mutfağa geçip yüzünü yıkamıştım. Sonra odaya çıkıp geceliklerimi giyip yatmıştım.Sg: (adin)!
Off! Yine ne isteyecek. Salona inmiştim.
S: noldu?
Sg: ağrı kesici versene.
Dolaptan ağrı kesici alıp Suga'ya vermiştim.
S: başka birşey istiyor musun?
Sg: su
Suyu da verip yatak odasına gidiyordum.
Sg: nereye?
S: yatak odasına
Sg: neden?
Allah'ım yatak odada ne yapılır? Tabi ki de yatılır.
S: yatacağım
Sg: bu saatte
S: saate bak istersen saat nerdeyse 2'ye gelecek.
Diyip yatak odaya gitmiştim. Yatağa yatıp yorganı üstüme çekmiştim. Sonra gözlerimi kapatmıştım. Fakat kapının açılmasıyla gözlerimi açmıştım. Suga'mis. O da yanıma yatmıştı.
S: iyi geceler
Birşey dememişti.
Göz kapaklarim yavaş yavaş kapanıyordu.
Suga elini belime koymuştu. Ah kalbim!
Galiba o uyudu. Benim de göz kapaklarim kapanmıştı.XxXxXCNSWORLDXxXxX sana gerçekten sagol. Kitabıma hem oy veriyor hemde yorum yapıyor. Umarım sizde aynı XxXxXCNSWORLDXxXxX gibi yaparsınız.
Sizi seviyorum.Kendinize iyi bakın.⚘
Oy ve yorum yapın lutfen. Plus global hakkında bir şeyler sormak icin bana burdan ya da özelden mesaj atabilirsiniz. Tekrardan herkese çok teşekkürler 1000 okunma için. Umarım beni seviyorsunuzdur. Neyse lafı uzatmayayım.
Herkese İyi Geceler. Bay Bay. 💝600 kelime
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Suga(r) |MYG ✔ (#Wattys2020)
FanfictionBu hikaye'ye rast geldin ve okuyacaksın değil mi? Ama okumadan önce(!) duyurum; *Bu hikayeyi okurken hem mutlu, hem üzgün, hem kızgın bazen de pişmanlık duyguları yaşayacaksınız.* Gülmekten ya da üzüntüden ağlayabilirsiniz.(!) ...