Dinleyerek okuyabilirsiniz.
10 oy için çok teşekkürler.
İyi Okumalar⚘⚘Oo ben kıyafet bulana kadar 9:00 olmuş.
Allah'ım çok ama çok heyecanliyim. BTS üyelerini ve diğer grup üyelerini görecem bu çok güzel duygu. Neyse bende yarim kalan kitabımı okuyum.
Dır dır...
Yaşasın! Annem arıyor.
S:"alo anne nasilsin?
A:" iyiyim kizim iyiyim sen nasilsin bakalim.
"Bende iyiyim anneciğim. Ee öbürküler nasıl?
A: onlarda ıyi. Kızım ben şey diye aradım şey...
'' n'oldu anne
A: kizim siz bu yaz gelemiyeceksiniz gene galiba bizde düşündük ki biz gelelim müsaitseniz?
Eyvah! Bende annemi,babamı ve kardeşlerimi görmek çok isterdim ama Suga...
Umarım Suga izin verir.A: kizim hey kizim beni duyuyor musun?
S: ahh anne benim şimdi kapatmam lazım. Seni seviyorum. Evdekilere selam söyle baybay.
Annemin yüzüne kapatmam biraz kaba oldu galiba.
Allah'ım lütfen ama lütfen Suga izin versin.
Konsere en iyisi gitmeyeyim zaten hevesim de kaçtı. Evde oturayım ya da biraz dolaşayım .Hava da tam iyi he. Keşke Türkiyeme gidebilsem hem ailemi ziyaret ederdim.
Yağmur yağmaya başladı. Ohh hava,toprak,ağaç ve taş kokusu harika. Evden biraz uzaktaydım ama olsun.
Böyle şöyle derken saat akşam 8.00 olmuş.
Karşımda deniz manzarası var çok güzel. Oturdum,dusundum,ağladım ve dedim ki neden?Neden, neden beni Suga sevmiyor neden benden nefret ediyor beni birazcık bile sevmiyor mu ya da sevmeyecek mi?
Ahh başım ağrımaya başladı. Yağmur da hızlandı. Eve koşa koşa gidicem. Hadi bakalim (adin) koşmaya başla. 1 2 3. Eve doğru koşuyordum. Evet koşuyordum, ama taşa takılıp şu birinkitine düştüm.
Öff öf neden koştum ki?
Umarım Suga gelmemiştir.
Bugün perşembe geç gelecek ama dün de geç geldi Allah Allah. Neyse, eve yavaş yavaş gidiyorum çünkü ıslanmıştım koşarsam da üşüyüp hasta olurdum hem zaten geldim sayılır.
Neee!!!
Aman Allah'ım ışıklar açık ne yani Suga mi geldi. Yok ya gelmemiştir ben kapatmayı unutmusumdur. Neyse hadi bakalim eve girelim. Kapıyı açtığımda 1 adet beni karşılayan sinirli gözlerle bulusucagimi sanmiyordum. Ama bugün Perşembe degil mi ya ayy doğru ya bugün Cuma neden telefona bakmad-Sg: hoşgeldiniz (adin) Hanim.
S: hosbuld- (icinden): ayy ne diyom ben ya.
Sg: cevap da verirmiş. Nerdeydin kizim sen!!
S: Suga çok ama çok özür dilerim ben bugun Perşembe sandim. Özür dilerim.
Sg: ben ne diyorum sen ne diyorsun lan nerdeydin diyom!!!
S: dışarı çıkmıştım hava almak icin.
Sg: balkona çıkıpta hava alabilirdin degil mi (adin)?
Kafa sallamıştın.
Sg: git bana soju getir. (Soju, G. Kore de 22.5 derece sertliginde bir içkidir.)
S: ta- tamam.
Suga, içkisini içerken sen de ona bakıyordun biraz korkuyordun çünkü hala sinirliydi.
Sg: neden üstün ıslak? Sonra Suga sana sinirle döndü.
Millet seni bu halde gördü mü?S: yok görmedi zaten evin önünde düştüm. Şey üstümü değiştirebilir miyim?
Sg: nedenmiş o ben mi dedim düş diye. Değiştiremezsin.
Donuyorum ve utanıyorum. Çünkü iç çamaşırım görünüyor.
S: Suga lutf-
Sg: hadi git bana bir tane daha soju getir.
1 tane daha getirdin ve 1 tane daha ve dayanamadın şöyle dedin.
S: yuh Suga yuh! 3 şişe içtin yetmedi mi?
Sg: sanane.
S: o zaman bende getirmiyorum.
Bana bu cesaret nerden geldi. Neyse hemen odaya kaçayım da üstümü değiştireyim.
Ne giysem acaba. Bol bi kazak giyiyim .
Islak kazağı üzerimden cikartip yeni kazağımı giymeden önce kurutma makinesine attım. Odama çıkıp kazağımı tam giyecekken odaya sinirli Suga girdi.
Sende hemen kazağinla üstünü kapadın.S: Su- Suga çı- çıkar mısın?
S: sen benim dediğimi yapmadın ben de yapmam o zaman.
Suga çok kokuyordu.
Arkama dönüp Suga'ya tekrardan "lutfen çıkar mısın?" Dedim.
Sg: peki ama hızlı ol.
S: tamam
°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
Ha Suga yatakta mi erkenden? Neyse.Suga uyumuş taklidi yapıyordu. Sen usulca yatağa girdin.
Bugün olanlari düşünüyordum. Sen içinden kendi kendine konuşuyordun. Birden Suga elini beline koydu. Şaşırmıştım. Suga'nin elini ittirmeye çalıştım.
Sonra sana Suga " lutfen hiç mızmızlana da uyuyalım " dediSende " tamam" diyip ikiniz de sessizce uyumuştunuz.
BAYBAY🥰
Kendinize iyi bakın!⚘⚘⚘
Yorum yapın.1034 kelime😙
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Suga(r) |MYG ✔ (#Wattys2020)
Fiksi PenggemarBu hikaye'ye rast geldin ve okuyacaksın değil mi? Ama okumadan önce(!) duyurum; *Bu hikayeyi okurken hem mutlu, hem üzgün, hem kızgın bazen de pişmanlık duyguları yaşayacaksınız.* Gülmekten ya da üzüntüden ağlayabilirsiniz.(!) ...