41. Bölüm

1.2K 117 59
                                    

10. Bin okunma için hepinize çok teşekkür ederim.🎉🎉🎉🎉💞🎉🎉🎉🎉💕🎉🎉🎉🎉

İyi Okumalar⚘

Tam bişey diyecektim ki bi anda havalandım.

Tam bişey diyecektim ki bi anda havalandım ve Suga Bey'in  poposuyla buluştum. İndirmesi için çabaladığımda popoma şaplağı geçirmişti.

S: ah ne yapıyorsun ya manyak acıdı indir beni hemen. Seninle hiç bir yere gelmiyorum ben Woo Bin'le içmeye, kafa dağıtmaya gidicem. Bırak beni!" Dedim.

O da geri kalır mı? , aman aman hemen başladı.

Sg: Sana fikrini soran olmadi geleceksin, şuna da gıcık oluyorum zaten kafamın tasını artırmadan kapa çeneni!" diyerek asansöre ilerledi.

Oteldeki herkes bize bakıyordu.  Rezil oldum ya.

Asansöre bindiğimizde Suga beni omzundan indirdiği an omzuna bir tane geçirdim.

S: Öküz herkese rezil oldum, omzunda götürmek zorunda mıydın ha?

Sg: Yani söyleseydin gelirdim diyorsun, ay pardon sende böyle incelik olduğunu unuttum." diyerek alayla güldü.

Sinirlenmiştim...

S: Suga s*ktir git o bara ne yapıyorsan yap umrumda değilsin.

Sg: Ağzının ayarı amma da bozulmuş seni utanmaz... Merak etme bu dileğini gerçekleştirecem az sonra odamızda.

Yüzümü yüzünden çekerek oraya buraya baktım.  Asansör durduğunda elimden tutarak hızla odaya olan tarafa ilerledi.
Neden bu kadar heyecanlanmıştım ki?..
Odanın kapısını açtığı gibi beni de hızlıca içeri sokarak duvarla arasına alıp yüzünü yüzüme yaklaştırdı, dudaklarıma bakarak "eğlenceye hazır mısın güzelim" dedi.

••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••

"Eğlenceye hazır mısın" diyerek kalbimin durduğunu sandim, gözlerine öylece bakiyordum birşey diyecektim ki dudaklarımızı birleştirdi. Öyle bi öpüyordu ki, bedenimin alevlendiğini sandim. Bi dokuşuna eriyip yok oluyordum adeta. Öpüşmemiz devam ederken geri geri ittiriyordu. Sırtım yatakla buluşunca hemen üzerimde yerini aldı.

Bu bölüm azıcık +18 oldu rahatsız olduysanız kusura bakmayın. Yarın ki bölümde de biraz +18 olabilir önceden haber vereyim. Kısa oldugu icin kusura bakmayın.

Beğenmediğiniz ya da istediğiniz fikir varsa bana yazın.

Kendinize iyi bakın💕

My Suga(r) |MYG ✔ (#Wattys2020)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin