İyi Okumalar⚘
Bi an yüzüm güldü. Ama o bana değilde kapıdaki gıcık hizmetçi kıza bakıyordu.
Ordan ayrılıp hemen şoförle sete geldim. Bugün son çekimlerimizdi. O yuzden gece geç saate kadar setteydim. Çekimler bittiğinde şoför beklemeye başladım. Telefonumu elime alıp ekranını açıp mesaj, arama falan var mı diye baktım ama yoktu. Hayret Suga eve hâlâ gelmediğinde arayıp sorardı. Şoför arabayı getirdiğinde hızla arabaya binip eve gittim.
***Eve vardığımız da şoföre 'iyi geceler' diyip dış kapıya yaklaşıp çantamdan anahtarı aradım,elime değen anahtarla sebepsizce yüzüm gülmüştü ama fazla sürmemişti. Tam kapıyı açacağım sırada, kapı benden önce açıldı. Şaşkınlıkla kaslarımı havalandırıp kapıya baktım. Suga yarı uykulu gibi gözleri kısılmış, saçları dağılmış, biraz da nefessiz kalmış gibi karsimda durmuştu. Onu hafifçe kenara itip eve kendimi saldığımda Suga da kapıyı kapatıp arkamdan salona geldi. Ben kendimi koltuğa bıraktığımda Suga yine sormuştu.
Sg: neredeydin diye sordum.
S: kaç kere söyleyeceğim setteydim, bugün son çekim olduğu için geç bitti.
Sg: aman ne alt yersen ye yeter ki benim adıma laf getirecek bi iş yapmada" diyerek merdivenlere yöneldi odaya gitmek için. Aslında ona filmde öpüşme sahnesinin olduğunu söylemem gerek çünkü kendisi görür başkasından duyarsa beni gebertir. En iyisi şimdi söylemekti ayağa kalkarak arkasından ilerlemeye devam ettim tam ağzımı açıp diyecektim, benden önce yüzünü bana dönerek söylediği sözler ile yerimde donup kaldım.
Sg: ha bu arada odamda misafirim var. Sen burda uyusan iyi olur, çünkü biliyorsun sex zamanı rahatsız edilmeyi sevmem.
Söylediklerini şaşkınlıkla dinlerken sadece "Ne" diyebilmiştim. Suga arkasına dönüp yukarı çıkacakken kolundan tutup durmasını sağladım ve hızla yukarı yatak odasına çıktım. Hızla yukarı yatak odasına çıktım. Hızla kapıyı açıp içeriye girdiğimde gördüğüm manzara ile şok olmuştum. Oda da partideki, uyuz, gıcık üzerinde Suga'ya ait olan gömlekle karsimda, yüzüme bakıyordu. Hemen ellerimi onun saçlarına daldırıp "burada ne işin var?!". Kız saçlarını elimden kurtarmak için çabalarken Suga hemen gelmiş bizi ayırmayı çalışıyordu. Fakat benimde kızın saçını bırakma gibi niyetim yoktu. Suga kollarını belime dolayıp beni kızdan ayırıp kendisi araya girerek konuşmaya başladı:
Sg: manyak mısın kizim sen?! Az kalsın kızı öldürecektin!.
S: asıl sen manyak mısın, bu ne demek oluyor?! Aldatıyor musun beni, yattın mi bununla?!
Sg: saçma sapan konuşma gördüğün gibi değil bak anlatabilirim.
Derken yüzüne tokati indirdim.
Gözlerim dolmuştu. Nasil olur ya beni nasil aldatır. Hızla odadan çıkıp aşağı salona inerek tefonumdan Jack'ı arayıp beni burdan almasını söyledim. Suga da yanıma gelip bir şeyler konuşuyordu ve ben şuan sinirden ne söylediğini anlamıyordum. Çok geçmeden kapı çalmıştı. Hızla kapıya giderek kapıdakini Jack olduğunu gördüğümde içeriye girmesine izin bile vermeden evden çıkıp Jack'in de kolundan tutarak kendimle sürükledim. Suga arkamdan gelip Jack'ı tuttuğum elimden tutup beni durdurdu. Gözlerinin içine bakarak "bırak beni" diyip elimi elimden çekmeye çalıştım olmadi Suga hemen ;Sg: bak beni bi dinlemiyorsun ki, yanlış anladın gel konuşalım.
S: neyini yanlış anladım he?! Her şey ortada gördüğümü gördüm bırak kolumu
Hemen Jack yanımıza gelip elimi tutarak
J: bıraksana kızın kolunu görmüyor musun kız senle konuşmak istemiyor.
Suga da Jack'ı öldürecekmiş gibi bakıyordu ve onu aldirmayip yine beni kendiyle sürüklemeye başladı ki, Jack yanımıza gelip Suga'yı itmişti beni ondan kurtardı.
Umarım beğenmişsinizdir.
Kendinize iyi bakın. ❤❤❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Suga(r) |MYG ✔ (#Wattys2020)
FanfictionBu hikaye'ye rast geldin ve okuyacaksın değil mi? Ama okumadan önce(!) duyurum; *Bu hikayeyi okurken hem mutlu, hem üzgün, hem kızgın bazen de pişmanlık duyguları yaşayacaksınız.* Gülmekten ya da üzüntüden ağlayabilirsiniz.(!) ...