31. Bölüm

1.3K 126 101
                                    

İyi Okumalar🌹

Medyada ki müzikle okuyabilirsiniz ya da istediğiniz müzikle⚘

•SUGA'DAN•

Sadece eşofman giyip bende yatağa uzandım. Hemen (adin) kendini daha da yatağın kenarına çekerek uzaklaştı. Bu hali beni güldürmüştü.)) Hoşuma gidiyordu benden böyle kaçması, biraz kızdırsam nolur ki?)) diyerek ona yakınlaştim sağ elimi, beline dolayarak onu kendime çekip sol kolumun üzerine yatırdım ve bedenlerimizi birleştirdim. O an kıpırdanıp benden uzaklaşmak  istedi ve onu çevirip yüz yüze gelmemizi sağladım, çenemi başına yasladım daha da sıkı sıkı sarildim çünkü sinirimin geçmesi gerekti yoksa ona zarar verebilirim.

Suga yatağa uzandığı an beni kendine çekmesi bi oldu. Hemen ondan uzaklaşmak istedim. Beni kendine çevirip yüzümü ona dönmemi sağladı. Boyum ondan kısa olduğu için gözlerim boğazına bakıyordu. Neden böyle yapıyordu ki, az önce bağıran sanki bu değilmiş gibi bide bana sarılıyor. Kalbimin hızlı hızlı atmasına engel olamıyordum sanki sesini duyacak da bana gülecek gibi hissediyordum. Kollarından çıkmaya ne kadar çıkmaya çalışsam da yapamıyordum, daha da sıkı sarılıp çıkmama engel oluyordu. Biraz daha yapsa kesin ölecektim bu yüzden fazla üstelemedim, kim bilir bu fırsat bir daha olur muydu kolların arasinda uyumak.
O yüzden fazla çabalamadan kendimi uykuya teslim ettim...

Sabah her zaman ki gibi yine alarmın o güzel sesiyle uyandım. Çünkü sete gitmem gerekti alarmı kapatıp arkama baktım Suga yoktu, hayret nasil olur benden önce uyanmış. Yataktan kalkıp banyoya girdim rutin işlerimi halledip banyodan çıkıp kendime dolaptan bi kombi yaparak aşağı mutfağa indim. Mutfaktan gülme sesleri geliyordu. Mutfağa girdim, hizmetçi kız ile Suga masada kahvaltı yapıyorlardı.
Kaşlarım olabildiğince daha da çok çatmış ikisine bakıyordum. Sanki ben yokmuşum gibi gülmeye devam ediyordular. Nerden geliyordu bu kızdaki rahatlık böyle? Haa nerden olcak Suga Beyciği'nden tabiki, sanki akşam bana sarılan adam bu değilmiş gibi yüzüme bile bakmıyor. Sandalye çekip bende kahvaltı masasına oturdum. Bi şeyler atıştırıp çıkacaktım. Suga'ya bakarak;

S: beni de sete bırakabilir misin lütfen? dedim.

O da yüzüme bile bakmadan;

Sg: hayir acelem var seni şirketten gelen şoför götürecek.

Doğru ya bana dün demişti. Masadan kalkıp kapıya ilerledim.  Çantamı telefonumu da alarak ayakkabılarımı giydim. Ardından Suga ve hizmetçi kız geldi, yine gülüyordular, Allah aşkına gülecek ne vardı bana da söylesinler bende güleyim. Kapıdan çıkıp adım atmıştım ki Suga'nin sesini duydum.

Sg: İstersen seni bırakayım gideceğin yere kadar zaten acelem de yok.

Bi an yüzüm güldü. Kafami kaldırıp Suga'ya baktım ama o bana değilde kapıdaki gıcık hizmetçi kıza bakıyordu.

........

Davamı haftaya. Umarım beğenmişsinizdir. Nasil olmuş?

Kendinize iyi bakın.

Sizi seviyorum❤💚💜💛

400 kelime🧡

My Suga(r) |MYG ✔ (#Wattys2020)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin