ARKADASLAR JACK'IN FOTOSUNU ATACAM AMA İSTERSENIZ LUTFEN YORUMLARDA AT DIYIN TABII ISTERSENIZ. 1 KİSİ AT DESIN HEMEN ATARIM YETER Kİ YORUM YAPIN. NEYSE HEMEN BASLAYALIM. İYİ OKUMALAR❤
Galiba Jack geldi.
Kapıyı açtım. Jack sizi sımsıkı sarıldı. Sizde ona sarıldiniz.
Jack (j) , Sen (s)
J:"(adin) seni gerçekten özlemişim.
S:"bende seni. Hadi içeriye geç.
J:"dur, birisini daha getirdim.
S:"kim?
Jack, birde sevgilisini getirmiş. Sen biraz tedirgin oldun. Acaba neden geldi, seni sevmeyen kiz?
Sen yapmacık bir gülümsemeyle "merhaba" dedin. Oda sana sadece güldü.
Jack'ı sevgilisi (Js)"hâlâ kapıda bekliyoruz farkında mısın?
S:"ahh pardon, buyrun.
Koltuğa oturdunuz. Jack'in sevgilisi evinizi gözleriyle gezdiriyordu. 1 dakka boyunca sessizdiniz. Bu sessizliği Jack bozdu.
J: " ee (adin) beni neden çağırdın?
Sen sadece Jack'ı cagirmistin ama sevgilisi de vardı. Sen jack'ı gözlerinle mutfağa gel diyorsun.(nasil oluyosa artik ajjsj)
Jack seni sonunda anlamıştı. Ikiniz mutfaktaydiniz.
S: Jack ben sadece seni cagirdim.J: ee nolmus Carla da geldiyse. (Carla sevgilisinin adi)
"Ama ben sadece seni cagırmışt-
J" (adın) hadi ne söyleyeceksen soyle artık.
"Ya Jack ben ne diyeceğimi unuttum zaten önemli bişiy değildi biraz seni görmek icin cagirdim. Ama başka zaman tek gel olur mu ?
J" yalan söylemiyorsun umarım. Hem neden kendim geleyim Carla da burda ona güvenmiyor musun yoksa?
S: yalan söylemiyorum. Hem nerden çıktı Carla"ya güvenmemek.
J" neyse konuyu kapatalım. Birlikte dışarı çıkal-
Carla(C) " ne konuşuyorsunuz siz?
"Hiçbirşey konuşmuyoruz bebegim. "
°°°°°°°°°°°°°°°°°kendi ağzından °°°°°°°°°°°°°°°°
Ne yani ben şimdi boş yere mi cagirdim? Off şimdi Carla bu evden çıkmaz. Umarım Suga gelmeden önce giderler. En iyisi dışarı çıkalım. :Hey hadi kalkın dışarı çıkalım."
Carla" neden, bizi istemiyor musun?
S" ne alaka, yani birlikte hava alırız diye demiştim.
Carla:" hayir evde kalalım biraz hem Suga'yı da görürüz.
Eyvah! şimdi yandım. Ne yapacağım Allah'ım?
S:" şey, Carla belki Suga gelmez. Hem Suga'yı neden görmek istiyorsun?
C:" olsun bekleriz bizde. Çünkü onla fotoğraf çekecem ve imzasını alacam. Hem merak etme yemicez kocanı.
Kocanı derken bastırarak demişti. Böyle şöyle derken saat 11.00 oldu ve hâlâ gitmediler.
S:" ya benim cok uykum geldi. Hem Suga bu saatten sonra gelmez.
J: kusura bakma (adın) çok fazla kald-
C:" bu senin en iyi arkadaşın daha seni istemiyor.
J:" ne alaka Carla sadece kızın uykusu geldi hem çok fazla kaldık belki kizin işi gücü var.
C:" bu saatte ne işi gücü olsun demi ama (adin). Neyse gidelim madem.
S:"başka zaman gene gelin.
•içinden• inşallah hiç görüşmeyiz Carla.
Kapıya kadar eşlik ettin. Kapıyı açtın ve tam da Suga da gelmiş. Olamaz şimdi bittim!
Arkadaslar umarım beğenmişsinizdir. Oy ve YORUM atmayı unutmayın lutfen!!
Kendinize iyi bakın. Devamı ya bugün ya da yarın.
433 kelime ⚘⚘⚘
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Suga(r) |MYG ✔ (#Wattys2020)
FanficBu hikaye'ye rast geldin ve okuyacaksın değil mi? Ama okumadan önce(!) duyurum; *Bu hikayeyi okurken hem mutlu, hem üzgün, hem kızgın bazen de pişmanlık duyguları yaşayacaksınız.* Gülmekten ya da üzüntüden ağlayabilirsiniz.(!) ...