🎉🎉🎉Suga(r)'mızın doğum günü kutlu olsunnn🎉🎉🎉
💟💕💟
İyi Okumalar⚘
Kapıyı açtığımda karşımdaki Jack'i gördüğümde sinirden gülmüştüm. Bi bu eksikti, bu gece buna patlayacaktım anlaşılan.
Sg: Ne var lan?! Dayak mı çekti canın gece gece, niye geldin?!
S: Jack? Bişey mi oldu gece gece?
J: y/n çok kötüyüm, bu gece burda kalabilir miyim?" Dediği an da Suga ile ikizimiz de aynı an da ben 'evet' - Suga 'hayır' demiştik.
Suga'ya kaşlarımı çatmış yüzüne bakarak:
"Evet Jack tabikii kalabilirsin, bi sorun mu var?" Demiştim. O da: Biraz konuşabilir miyiz yalnız" demişti. 'Tamam" diyip bahçeye çıktık. Suga da kedi yavrusu gibi peşimizden geliyordu. Arkamı dönüp:
"Suga izninle yalnız konuşmak istiyoruz, sen salonda bekleyebilir misin?" Demiştim. O da "yok ya ben salonda bekleyeceğim sende gece gece bu manyakla konuşacaksın olmaz öyle iş bende duracam burda." Diyerek bahçede bir sandalye'ye oturmuştu. "Tamam otur eksik kalırsın zaten" diyerek göz devirdim. Sonra Jack'in konuşması bekledim.J: y/n ben Carla ile ayrıldım. O gün sen bize geldin diye kavga çıkardı. Neymiş efendim sen bize gelemezmişsin öyle iş mi olur? Sen benim birtanecik arkadaşımsın, y/n sensiz olmaz, biktim artık bunun kıskançlığından o yüzden büyük kavga ettik ve ayrıldık. O yüzden buraya geldim kafam dağılsın diye umarım rahatsız etmedim.
Sg: yok lan ne rahatsızlığı zaten sıçtın herşeyin içine.
S: Sen ona bakma Jack, bazen ne konuştuğunu bilmiyor. Sen şimdi uyu sana odanı göstereyim, yarın konuşuruz.
J: tamam güzelim nasil diyosan öyle olsun.
Sg: bana bak zaten gece gece ayarlarımı bozdun. Azrailin olmayayım tamam mı?! O güzelim, canım, cicim laflarını bi yerine sokturtma bana, akıllı ol, uyu zıban.
Yukarı kata çıktık Suga da peşimizden geliyordu. Misafir odasına gidiyordum, Jack'a odasını gösterecektim, kapının kolunu tutup açtım, Jack odaya girdi. Tam dönüp gidecektim ki Jack kolumdan tutup beni durdurup birden bana sarıldı ve boynuma öpücük kondurdu. "İyi geceler bebegim" dedi ve ben şok olmuştum. Eskiden bana sarılmışlığı vardı ama bu başka sarılıştı. Rahatsiz olmuştum. Hemen kolları arasından kurtulmaya çalışıyordum ki Jack bir anda yere yığıldı.
Sg: seni uyarmıştım kıl herif.
Hemen Suga'ya sarıldım sakinleşsin diye. Kafamı arkaya çevirip Jack'a baktım. Dudağı kanamıştı, yerden kalkıyordu. Ona "İyi geceler" diyip Suga' yi da kolundan tutup odamıza sürükledim.
Umarım beğenmişsinizdir.
Bu arada finali ne zaman yapayım?👉Bu arada
Yeni kitaba herkes katılabilir☺️Kendinize iyi bakın💫
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Suga(r) |MYG ✔ (#Wattys2020)
FanfictionBu hikaye'ye rast geldin ve okuyacaksın değil mi? Ama okumadan önce(!) duyurum; *Bu hikayeyi okurken hem mutlu, hem üzgün, hem kızgın bazen de pişmanlık duyguları yaşayacaksınız.* Gülmekten ya da üzüntüden ağlayabilirsiniz.(!) ...