Bu bölümde genellikle 1. kişi ağzından konuşacam. ♤işareti olduğu yerlerde 1. kişi ağzından konuşma.
İyi Okumalar⚘
Sabah olmuştu. Suga'yı uyandırıp şirkete göndermiştim. Sonra hazırlanıp, film setine gidiceğim.
♤Aslında Suga işe gitmedi.♤Hemen hazırlandım ve dışarıya çıkıp Jack'ı arayıp beni almasını söyledim. Onu 1 ya da 2 dakika bekledim ve sonra gelmişti.
♤Suga, kızı görmüştü. Nereye gittiğini merak etmişti ama şirkete yetişmesi lazımdı. Bu yüzden de şirkete gitti.
Film için kıyafet, makyaj ve saçımı hazırlamışlardı. Şimdi sıra çekimlerdeydi.
İlk çekimlerde pek iyi yapamamıştım. Ama şimdi iyiydim. ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
♤Suga, kızı nereye gittigini düşünmekten işine odaklanamaz ve bu yüzden de eve erken gelir. Suga kizin hâlâ gelmediğini görür ve meraktan çatlar.
Akşam olmuştu. Jack beni eve bırakmıştı.
Evin kapısını açmadan önce saate bakmıştım. Saat 12:00'dı. Çok geç geldiğinimin farkına vardım. Kapıyı açmıştım ve içeriye geçtim. Suga hızlıca yerinden kalkıp sinirli bir biçimde yanıma geldi.
Sg: neredeydin?!
S: film için yeni bir proje aldım ve çok yoğundum bu yüzden de sana haber veremedim.
Sg: peki kimden izin aldinda kabul ettin!?S: kimden izin almam gerekirdi acaba?!
♤Suga daha çok kızar ve dayanamayıp tokat atar. Siz çok üzülürsünüz ve gözleriniz dolar.
Sg: bu evde benim kurallarım geçer ve sen bana mecbursun o işi de iptal ediyorsun derhal!
S: hayir iptal etmeyeceğim ve senin fikirlerin benim için önemi yok!
Sg: o zaman da evimden defol git!
S: tamam
Bavulunu hazırlayıp aşağıya doğru inmiştim. Suga da şaşkın şekilde bana bakiyordu.
♤ Suga ilk başta şaşırır ama sonra hiç takmaz çünkü 'bana mecbur' der gibi düşünür. Televizyonu açar. Dişariya çikip taksi çağırdığını görünce sizin yanınıza gelir .
Sg: ne yapıyorsun ?
S: istediğini yapıyorum benden kurtuluyorsun işte.
Suga, bavulunu elimden alıp;
Sg: tamam saçmalama gir içeriye.
Sinirle Suga'nin elinden bavulumu almıştım.
S: asıl sen saçmalama istediğin benden kurtulmak değil miydi?
Sg: neden her şakayı ciddi kabul ediyorsun.
S: neden o zaman sende her söylediğime şaka olarak görüyorsun.
Taksi gelir. Tam taksiye binecekken;
Sg: sen ciddi misin gece gece nereye gideceksin? Tamam sakinleşelim yarın gidersin.
S: hayir artık yüzünü görmek istemiyorum ve en yakın zamanda boşanma evraklarını sana yollarım hoşçakal.
Suga'nin kafası çok karışmıştı. Hemen içeriye gecip içki içmişti. Sonra yatmıştı.
Sabah olmuştu.
Devamı yarın. Umarım beğenmişsinizdir.
Oy ve yorum yapın lutfen. Sizi seviyorum❤ sizde beni seviyorsunuzdur umarım.Sizce artık finale yaklaşalım mi?
Evet diyenler👉
Hayır diyenler👉
Kendinize iyi bakın.⚘
400 kelime. 🌹🖤🥰😎😉😎😆😘😊😎😉😍djcjjdjdjfj fkkf jdjfj kf ((rastgele emojiler))
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Suga(r) |MYG ✔ (#Wattys2020)
FanfictionBu hikaye'ye rast geldin ve okuyacaksın değil mi? Ama okumadan önce(!) duyurum; *Bu hikayeyi okurken hem mutlu, hem üzgün, hem kızgın bazen de pişmanlık duyguları yaşayacaksınız.* Gülmekten ya da üzüntüden ağlayabilirsiniz.(!) ...