9. Bölüm

1.9K 149 8
                                    

İyi OKUMALAR🥰

Sabah olmuştu. Mutfaga gidip kahvalti hazirladim. Suga'yı uyandırmak için yatak odasına çıktım.

S: Suga hadi kalk kahvaltı hazırladım.

Suga yataktan kalkıp ellerini yüzünü yıkadı. Bende onu izliyordum.

Sg: ne bakıyorsun öyle.

S:  seni bekliyorum.

Sg: sen in hadi ben geleceğim.

"Tamam" diyip aşağıya indim. Sandalyelerden birine oturup Suga'nin gelmesini bekledim.  Bi kaç dakika sonra gelmişti. Kahvaltımızı bitirip ben masayi toplamaya başlamıştım. Suga ceketini giyip kapıdan dışarıya çıktı. İşe gidiyordu.

Ben de masayı topladıktan sonra hemen giyinip alışverişe çıkmıştım. Evde olmayan bi kaç malzemeleri aldım.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Eve gelip malzemeleri buzdolabına yerleştim. Sonra can sıkıntısına muftağı temizledim. Telefonumla da oyalanmıştım.
Telefonumun sehpaya bırakıp tuvalete gittim.

Tuvaletten çıktığımda telefonumun çaldığını gördüm. Hemen telefonumu elime alıp kimin aradığına baktım.  Suga arıyordu.
Hemen telefonu açtım.

S: alo Suga

Sg: kızım yarim saattir seni arıyorum nerdesin?!

S: tuvaletteydim ya, nolduki?

Sg: bişey olmadi, sadece eve erken gelecegim habeerin olsun diye aradim.

S: hımm tamam.

Sg: tamam kapatiyorum." Diyip telefonu kapattı.

Suga eve erken gelicekti. Bende hemen çalışma odasini temizleyip, yatak odasina çıktim. Odayi duzenlemistim.
◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇

•Akşam•

Kapı çalıyordu. Hemen kapiya doğru gittim.

Kapıyı açtım. Suga da iceriye girmisti. İlk önce tuvalet gitmisti. Sonra masaya oturmuştu.

İkimizde sessizce yemegimi yemiştik.
Bitirdikten sonra hemen masayi toplayip yatak odasina gittim. Yatağa yattiktan sonra Suga da gelmisti. O da yanima yatıp birlikte uyumustuk.

Kitabımı okuyan herkese çok teşekkürler.♡

Vote vermeyi unutmatin yorum yapmayı da unutmayın kendinize iyi bakın.❤❤❤
D

evamı 22 oy olunca⚘⚘⚘

708 kelime 💗

My Suga(r) |MYG ✔ (#Wattys2020)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin