seria 3

288 18 4
                                    

Reina pasi zbuloi sekretin e Koan me Isabelen, kishte plane per to.

Noas nuk po i ecnin mire punet ne kompani. Ai ishte shume i lodhur dhe nuk kishte asnje ide sesi ta kalonte kete veshtiresi.

Meksoni, po rrenohej dita-dites duke menduar per trathtine e Isabeles. Por tani qe e mesoi se kush ishte, donte ti jepte fund.

Isabeles, kjo qetesi ne lagje, nuk po i pelqente. Kishte frike se mos e kishin zbuluar ,prandaj vendosi te ndahej nga Koan.

Koan, ndryshe nga te tjeret, ishte i lumtur. Lidhja me Isabelen po ecte mire, gjithashtu dhe jeta martesore. Per te ,gjithcka ishte ne rregull.

Ishte ora 08:09 dhe Koan akoma nuk kishte shkuar ne pune. Ai merr nje telefonate dhe niset me shpejtesi per ne zyre. Nga nxitimi ,ai harroi telefonin ne shtepi. Sapo largohet ,vjen nje mesazh.
Liljana e degjoi dridhjen dhe e mori ta lexoje.
"U mendova gjate dhe vendosa te mbetemi shoke si dikur. Nuk mund ta vazhdoj me kete lidhje."
Liljana shtang ne nje moment. Ajo kuptoi qe burri po e trathtonte, por me ke?
Filloj te kontrollonte numrin ,por nuk zbuloi gje.
Pastaj mori canten dhe u nis per ne zyren e tij.

Isabela pasi i dha fund lidhjes me Koan, iu afrua Meksonit. Por sa here i afrohet ,ai largohet. Ajo kishte vene re se Meksoni ishte shume i merzitur ,i inatosur por nuk dinte arsyen.
Meksoni u be gati per ne pune. Gjate kohes qe po nisej, Isabela u be gati dhe filloj ta ndjekte. Me e quditshmja ishte se ai nuk po shkonte ne pune. Ajo filloi te dyshonte. Pas disa minutash, makina e Meksonit ndalon. Ai del dhe perballe tij ishte Tili. Isabela po i shikonte nga xhami. Ata filluan te bisedonin.

Noah ishte ne kompani i shkatrruar. Atij po i vinte fundi. Kishte dhe nje dite kohe dhe nuk kishte asnje ide.

Reina ,sekretin qe zbuloi, nuk donte ta mbante per vete. Donte te diltee verteta por pa rrezikuar veten. Ne ate çast vjen Irisi. Hyn mbrenda dhe filluan te bisedonin. Kur i tregoi Reina te verteten ,Irisi mbeti pa fjale. Ajo shkoi ne shtepi te mendonte me mire per kete te vertete.

Meksoni i kishte dale perballe Tilit. Isabela nuk e njihte ate dhe spo kuptonte asgje. Vendosi te dale nga makina e te shkoje aty. Kur arrin atje, Meksoni mbeti i habitur.
-Isabel, cfare ben ti ketu?
-Jo ,jo , cfare ben ti ketu?
Meksonit ju prish plani me ardhjen e Isabeles dhe vendosi te gjente dicka tjeter per ti thene.
-Eee, une, une erdha per ti ofruar nje vend pune ne keshillin e lagjes.
-Oo, faleminderit!-ju pergjigj Tili.
Kthehet Meksoni dhe e sheh ne menyre te frikshme.
Isabela e kuptoi qe ketu nuk shkonte dicka ,por nuk e zgjati shume.
Edhe pse Meksonit ju prish plani, ai e kishte tani me afer qe ta ndjekte.

Koan ishte ne zyre dhe kuptoi qe nuk kishte telefonin. Ai del qe ta marre ,por sapo hap deren, shikon Liljanen me telefonin e tij ne dore.
Ia jep telefonin dhe Koan e shikon.
-Mori ndokush ?
-Jo, asnje.
-Ndonje mesazh?
(Qendron pak ne heshtje)
-Jo, jo ,asgje.
Dhe ajo largohet. Koan ne ato momente fillon dhe dyshon per te.

Ditet mbaruan per kompanine e Noas. Kishte falimentuar. Mblodhi gjerat e tij dhe po largohej. Ishte shume i lodhur. Ai kishte marre fund. Kur ne dere, troket dikush. Ai e hap dhe ishte Dioni. Ai e kishte mesuar per falimentimin e tij dhe donte ta ndihmonte. Ata filluan te punonin bashke duke u nisur nga e para.

Nga ana tjeter, ne lagje po vinte nje njeri shume i rendesishem dhe shume i dashur nga te gjithe.
Ata mezi po e prisnin ,por bashke me te vijne dhe çudite.

Kush ishte ai njeri kaq i rendesishem?

Cdo ndodhe mes Meksonit dhe Tilit?

Po Liljana, çdo bente per trathtine qe zbuloi?

Plani i funditWhere stories live. Discover now