Shperthimi u degjua kudo. Te gjithe ishin te trembur. Vendi ishte nen pluhur. Diçka kishte ndodhur ,por asgje nuk dihet.
Te nesermen
Reina me Noan dhe Irisi me Dionin u bene gati te shkonin ne spital. Ato mberriten dhe e gjeten veten balleperballe njeri-tjetrit.Kujtime
____________________________________
"Pasi u largua Irisi nga Dioni, ajo telefonon Noan.
•Noah ,duhet te flasim
•Skemi asgje per te folur bashke.
•Kemi dhe shume biles.
Irisi i tregon vendin e takimit.
•çfare doje te me tregoje?
•Shikoje pak kete foto.
•Ejjj ,ketu qenka......
•Reina,po. Ajo desh me vrau.
•Ti po ben loje me ne.
•Mendo si te duash.
•Çfare do?
•Hiqe denoncimin e Dionit dhe Reines nuk i ndodh asgje.Dhe Noah keshtu veproi.
____________________________________Hyne mbrenda dhe me ne fund iu qeshi fytyra. Liljana ishte permendur.
Kujtime
____________________________________
Pas ardhjes se forcave policore, munden te prenin sendilet dhe te shpetonin Liljanen. Makina shpertheu disa minuta me vone. Njerzit perreth ishin plagosur por te gjithe jashte rrezikut.
____________________________________-Si je Liljana?-e pyet Reina.
-Mir, me mir jam.
-Ndihesh me e fort?
-Po ,po Iris.
Pasi shkembyen disa fjale ,ato u larguan per ne shtepite e tyre.Reina me Irisin nuk flisnin me. Gjithashtu dhe Dioni me Noan. Tani ishin kundershtare.
Znj. Terese po e priste Reinen ne shtepi. Donte ti thoshte dicka me rendesi. Sapo hyn Reina ne shtepi, e merr per te biseduar.
-Reina a mund te bisedojme diçka bashke?
-Po sigurisht ,cka ndodhur?
-A e di per ate sekretin qe te thashe per Irisin?
-Po.
-Epo......
Kujtime
____________________________________
•"çdo te thuash?-e pyet Reina.
•Une di nje sekret te Irisit. Nese ajo zbulohet, ajo do humbe kontrollin dhe do beje gabime te njepasnjeshme. Pa i shkaktuar ti.
•po?
•Ajo ka pasur nje te dashur qe quhej Geni. Ajo e donte shume ,por ishte i varfer. Ajo u martua me Dionin. Por dashurine e vjeter nuk e la.
•Si nuk e la? Do te thuash qe e trathtonte?
•Po por nuk zgjati shume sepse ai vdic.
•vdic?
•po.
•eeeehhuuuuu, atehere pse po ma thua?
____________________________________
-Epo un do tregoj te verteten tjeter.
-Cfare?
-Ai ska vdekur.
-Vertet?
-Po shume.
Reina tani kishte nje urrejtje te madhe per Irisi. Do perdorte çte munde qe ta hiqte qafe.Pas pak bie zilja e deres. Lira(sherbyesja) shkoi qe ta hapte. Ne dere ishin Isabela me Meksonin.
-Lira kush erdhi?
-znj. Isabela me burrin e saj.
Reina shtang.
-E e e erdhet ju?
-Po, po erdhem ne.
-Sa u gezova, cfare keni bere gjate ksaj kohe?Kujtime
____________________________________
"Isabela ishte shume e vetmuar ne shtepi sa mendoi te shkonte te Meksoni. Ajo largohet nga lagjja dhe takohet me burrin e saj.
-Isabela ,cfare kerkon ketu?
-Po te kerkoj ty.
-Isabela...
-Prit te flas un e para. E di se kam gabuar dhe nuk ka falje per kete trathti. Por kuptova qe un nuk mund te qendroj pa ty.
-Isabela un kam luftuar per ty dhe do luftoj gjithmon per ty,por.....
-Por cfare?
-Nese duhet te vij un ne ate lagje ,duhet te largojme Reinen prej aty. Ajo me beri keshtu .
-Do i kalojme te gjitha bashke. Tani sje vetem."
____________________________________
-asgje ,thjesht kam pushuar dhe menduar per te ardhem. Te ndajme te miren nga e keqja.
-Ohh shume mire. Ejani e uluni.
-Jo erdhem vetem te te lajmeronim se erdhem, per shkak se skemi qejf ta degjosh nga dikush tjeter😊.Sapo mbaruan fjaline ,iken per ne shtepi.
Reina e kuptoi se ato ishin kunder asaj.Nga ana tjeter as Noah nuk po i qendronte afer Reines. Per shkak te asaj Dioni ishte i lire. Nga kjo gje , Noah ishte larguar nga shtepia.
Tani Reina ishte e vetme. Ne nje menyre a në një tjeter te gjithe i ishin vene kunder. Tani i duhej mbeshtetja e znj. Terese ,por asaj i vjen nje lajm aspak i mire.Cfare lajmi i erdhi Reines ne ate moment?
Cfare do bente ajo te rikthehej si dikur?
Cfare kishin planifikuar gjate kesaj kohe Isabela me Meksonin?
YOU ARE READING
Plani i fundit
Mystery / ThrillerGjithcka ndodhi ,por asgje s'dihet. Te gjithe ishin mbledhur ne funeral. Ishte dite zie. Nje vrasje ,nje denim ,dicka ndodhi. Ata akoma s'kishin ardhur. Po mendonin ,po planifikonin, por çka. Ata ishin gati. Kater vajza ,kater djem. Plot intriga, pl...