Znj. Terese
Te gjithe po beheshin gati per ne fest. Secili tregonte pushtetin dhe luksin qe posedonin. Shkuan dhe qendruan te bashkuar deri sa te vinte Ajo.
Pas nje kohe te shkurter, ndalon nje makine. Ishte Ajo. Gruaja qe beri histori. Ajo qe ia doli e vetme pa ndihmen e askujt. Mberriti znj. Terese.
Te gjithe shkuan ta takonin. Cuditeshin se sa njeri i thjeshte ishte. Gjate gjithe festes po bisedonte me njerzit.
Festa zgjati shume dhe znj. Terese donte te pushonte. Reina nuk e mbylli festen pa ndonje fjalim te zonjes.
Znj. Terese doli dhe tha:
-Jam shume e gezuar qe ndodhem ketu. Po me rikthehen kujtimet e bukura te vjetra. Por shoh se gjerat pasken ndryshuar. Me e keqja eshte se askush spo e ve re. Pushteti nuk eshte luksi ne trup por luksi ne shpirt. Ajo fitohet ,nuk merret hua. Dhe fitohet duke pasur dike qe do ne krahun tend. Ju faleminderit.Nga keto fjale Liljana vendosi te luftonte per Koan dhe Isabela ta rifitonte perseri Meksonin.
Znj. Terese po qendronte ne shtepine e Reines. Ishte shume e lumtur qe ishte rikthyer. Ajo vuri re se Noah nuk ndodhej ne shtepi. Po dyshonte se mos keta te dy jane ndare.
-Reina ,afrohu pak ketu.
-Po?
-Cfare po ndodh ketu?
-Si, cfare po ndodh?
-Ku eshte Noah. As ketu dhe as ne feste nuk ishte.
-Aaa, Noah. Ështe ne pune.
-Nuk ka ndonje gje tjeter?
-Jo, jo, ne jemi ne rregull.
(Pas kesaj bisede znj. Terese u ul te pushonte.)Koan kur shkoi ne shtepi, beri nje dush dhe shkoi ne dhomen e gjumit. Liljana po flinte. Koan dyshonte se mos ajo kishte kuptuar dhe duhej bere me shume kujdes.
Isabela ishte duke menduar se si ta rifitonte perseri Meksonin, por ai nuk ishte mire. Si mendonte gjeret qe bente dhe nuk mbante pergjegjesi per ato. Nga ana tjeter, e shqetesonte Koan. Ai dukej se sdo ta linte te qete.
Erdhi e nesermja dhe te gjithe u mblodhen ne shtepine e Reines. Mungonin vetem Noah me Dionin. U zgjua dhe znj. Terese. U gezua shume kur i shikoi te bashkuar. U ul dhe filloi te bisedonte me to. Reina kujtoi se duhet bere kontrolli i pervitshem te energjise elektrike.
-Mekson, duhen bere rregullimet sot.
-Oh ,po Reina , paska ardhur koha. Ok pra, po iki te mbaroj punet ne keshill.
(Meksoni u largua per ne pune)
Pas tij iku dhe Koan ne zyre dhe vajzat shkuan te pinin kafe ne lokal. Znj. Terese u ul perseri te pushonte nga lodhja e rruges.Meksoni shkoi ne pune dhe pergaditi punonjesit per te kontrolluar shtepi per shtepi per rrymen elektrike. Por duke qene i shperqendruar ai harroi shtepine e Reines.
Noah ishte ne kompani duke ndjekur Dionin me Luisin.
Ai donte nje prove te vertetonte lidhjen qe kishin dhe duke menduar i ra ne mendje kontrata.
Filloi ta kerkonte dhe e gjeti. Gjate kohes qe po e kontrollonte ,vuri re se kompania e Luisit ishte nje nga deget e kompanise se Dionit.
Ishte shume i sigurt tani Noah se ato te dy kishin bashkepunuar.Punonjesit e rregulluan rrymen elektrike pervec shtepise se Reines. Por duke mos kontrolluar elrktricitetin , filloj te bente mase dhe duke dale shkendija. Nuk vonoi shume dhe filloi te ndizej flake. Flaket po beheshin me te medha sa mori e gjithe shtepia. Por zn. Terese ndodhej mbrenda.
Cdo ndodhe me te?
Cfare do beje Meksoni nga ky neglizhim qe beri?
Po Noah, cfare do beje tani qe zbuloi qe kishte gisht Dioni ne falimentimin e kompanise se tij?
YOU ARE READING
Plani i fundit
Mystery / ThrillerGjithcka ndodhi ,por asgje s'dihet. Te gjithe ishin mbledhur ne funeral. Ishte dite zie. Nje vrasje ,nje denim ,dicka ndodhi. Ata akoma s'kishin ardhur. Po mendonin ,po planifikonin, por çka. Ata ishin gati. Kater vajza ,kater djem. Plot intriga, pl...