seria 6

215 15 2
                                    

Shtepia ishte rrethuar nga te gjithe anet ne flake.
Znj. Terese nga tymi u zgjua. Veshi pallton dhe doli te shikonte. Hap deren dhe ajo zbrapset. Ate e zuri paniku. Nuk dinte çte bente. Tymi po e demtonte ne frymemarrje. Nuk kishte me fuqi. Ajo ra pa ndjenja ne toke.

Vajzat ishin ne kafe. Po bisedonin dhe pane qe zjarrfikesja dhe ambulanca ishin duke shkuar ne drejtim te lagjes se tyre. U ngriten menjehere per ne shtepi. Sapo hyne ne lagje, vendi ishte mbuluar nga tymi. U afruan me afer. Reina shtangu. Shtepia e saj po digjej dhe mbrenda ishte znj. Terese.

Meksoni nuk ishte ne dijeni te asgjeje. E kishte humbur fare. Nuk po e kuptonte se cpo ndodhte.

Koan ishte ne pune. Filloj te mendoje per Isabelen dhe e telefonon, por ajo spo e hapte. Pas disa minutash ,Liljana lajmeron per cka kishte ndodhur ne lagje.
-Shpejt, shpejt Koan ,ka marre flake.
-Shpjegohu me mire cfare ka ndodhur?
-Shtepia e Reines ka marre flake.
-Si eshte e mundur?
-Shpejt, eja shpejt.
Mbyll telefonin dhe niset.

Zjarrefikesit po shuanin zjarrin dhe hyne mbrenda te shpetojne zonjen. Ishte moment i veshtire. Nuk kishte ndodhur me pare nje ngjarje e tille.
Me ne fund e pane znj. Teresen dhe e moren ne krahe duke u nisur nga dalja.
Te gjithe te shqetesuar per zonjen u rrethuan perreth saj te kuptonin gjendjen e saj.
Ate e vendisen ne ambulance dhe u nis per ne spital.

Vajzat lajmeruan dhe djemte e tjere.
Noah me Dionin dolen. Hypen nr makine dhe u nisen.
Koan ishte nisur me pare.
Meksoni kur e degjoi se cfare kishte ndodhur, ra ne gjunje. E dinte se gjithcka ndodhi per fajin e tij.

Mberriten ne spital te gjithe pervec Meksonit. Ishin shume te shqetesuar.
Reina ishte shume e nervozuar dhe donte ta hiqte qafe njeher e mire ate njeri.
Dhe i vetmi qe mund ta ndihmonte ishte Koan. I beri me shenje dhe u takuan.
-Koan ,ta zhdukim Meksonin.
-Qetesohu njehere.
-Smund te qetesohem.
-Reina ,çte shtyn te mendosh se une do te ndihmoj.
(Reina qesh)
-Ke te drejte Koan. Harrova qe ai eshte shoku yt.
-Sa mire qe e kuptove.
-Po,po shoky yt qe i ke marre te dashuren.
(Koan e shikon i habitur)
-E di per .......
-Po ,ti po trathton Liljanen me Isabelen.
-Ti sdo i thuash askujt per kete apo jo?
-Varet.
Ok do te ndihmoj. Diten qe Meksoni organizoi festen, une isha ne shtepine e tij me Isabelen. Ai erdhi dhe kuptoi qe ajo po e trathtonte por jo me kë. Pas pak ai u largua. Kisha frike qe na zbuloi prandaj e ndjeka nga pas. Ne gjysem te rruges ai perplas nje femije ne makine.
-Çfare? Vdiç femija?
-Jo, jo ai eshte mire sepse e dergova une ne spital.
-Shume mire. Tani ma ler mua ne dore gjithçka. Ti mos trego askujt per femijen.

Nga ana tjeter Isabela ishte ne merak per Meksonin se spo vinte. Keshtu qe vendosi te shkonte ne zyren e tij.
Kishte nje ndjenje te keqe dhe kishte frike mos i kishte ndodhur ndonje gje.

Noah ishte ne spital dhe shikon Dionin. I afrohet ta takoje dhe te mesoje ndonje gje. Ne ate moment del Reina. E takon dhe e perqafon.
Atij i iku dhe nje rast per te mesuar te verteten.

Pas pak doktori futet te dhoma e zonjes per kontroll. E shikoi dhe skishte asnje permiresim. Ajo nuk reagonte aspak.
Kur del dhe i tregon te tjerve gjendjen e saj, te gjithe rane ne heshtje.
Ato mendonin per me te keqen.

Isabela mberriti ne zyren e Meksonit. Ajo hyn dhe gjen ate te shtrire ne dysheme. Ai ishte shume keq dhe po i ndalonte fryma.

Ç'do t'i ndodhe Meksonit?

Do mundet znj. Terese te shpetoje?

Ç'do te beje Reina , tani qe mesoi te verteten?

Plani i funditWhere stories live. Discover now