Kaluan 10 muaj.
Gjithçka u kthye ne normalitet vetem pas 10 muaj. Dioni ishte sheruar dhe ishte bashkuar me Irisin.
Koan u be me mire dhe ishte bashke me Liljanen. Liljana ishte kthyer si me pare.
Reina me Noah ishin me te lidhur se kurre. Reina mund te ecë.
Sa per Isabelen me Meksonin ,nuk ishin me bashke. Meksoni ishte lidhur me nje vajze tjeter. SaraIshin mbledhur te gjithe per dreken qe kishte organizuar Irisi per rifillimin e jeteve te tyre.
U ulen te gjithe neper vendet e tyre. Po shiheshin ne sy dhe filluan t'iu kujtonin ndodhia ne feste.
Kujtime
" Ne ate feste kishin ardhur te gjithe.
Gjithçka fillon nga nje telefonate qe i behet Liljanes. Ajo ishte me Koan ,kur dikush e telefonon. Liljana habitet sepse nr. që po i telefononte ishte i Koanit. Por Koanin e kishte afer vetes.
Ne ate kohe ajo largohet më tutje dhe e hap.
-Alo, kush jeni?
-Liljana, Jam une Koani.
-Çfare po thua? Koanin e kam para syve.
-Jo, ai nuk eshte une. Me ndihmo.
(Liljana dyshonte dhe me pare te Koani. Ajo i besoj.)
-Ku ndodhesh?
(Ai i tregon adresen)
-Ok ,do vij tani. Mos u largo.
-Nuk mundem sepse me kane mbyllur.
-Erdha.
(Ne ate çast ,ia pret rrugen Koan(tjeter).)
-Ku po shkon e dashur?
-Ëëë as..askund. Po eci pak.
-Pse po dridhesh. Ke frike prej meje?
-Hahaa jo, jo.
-Atehere?
-Asgje skam.
-Nuk di fare te genjesh.
-Eeee stop tani. Une e di se çfare je. Ti nuk je Koani por nje mashtrues.
-Une jam burri yt.
-Mjaft luajte me mua.
-Ok pra. E zbulove. Edhe?
-Do ti tregoj te gjithve.
-Ti do flasesh ,por nuk do te besojne.
-E shohim?
-E shohim.
(Ne ate moment, Koan ia mbyll gojen. Merr shiringen qe e kishte pergaditur qe ne shtepi dhe ia ngul ne krah)
-Tani Liljana ,askush nuk do te te besoje. Kush e beson nje te çmendur?
(Ilaçi nuk vonoi shume, e dha efektin e tij. Kur shkoi ne fazen e fundit ,Koan e leshon.)
Ajo del ne mes te vendit dhe filloi te bertiste me te madhe.
Te gjithe e veshtronin ndryshe. Ajo iu tregoi per Koani ,por askush nuk po e besonte. Lajmruan ato te psikiatrise.
Koan gjate ksaj kohe po ikte ,por e ndalon Isabela.
-Ku po shkon Koan?
-Askund.
-Liljana po thote te verteten apo jo?
-Mos valle i beson asaj te çmendurje.
-100%. Ti nuk je Koan.
(Koan menjehere e kapi Isabelen dhe e futi ne makine. Ato u larguan jashte qyteti.)Ne feste erdhen psikiatria dhe filluan ta merrnin Liljanen.
Ne ate moment del Reina.
-Une i besoj asaj.
(Ne ate moment nderhyn Mekson)
-Pse flet kur nuk din asgje?
-Pra ,ti Mekson dine gjithçka?
-Çfare do thuash?
-A e din se me kë te tradhton gruaja?
-Çfare po thua moj? Ki kujdes kur flet.
-Jo ti ki kujdes gruan. Ajo te iku, iku.
-Si, iku?
-E mori i dashuri ,Koan
-Koan?
(Ne mes futet Irisi me Dionin)
-Mjaft tani Reina ,cfare po thua keshtu?
-Asgje, Dion. Thjesht te vertetat.
(Ne ate moment shten nje arme. Plumbi qellon Dioni)
Policia vjen menjehere me ambulancen.
Menjehere kapin Noan, si i dyshuari kryesor.
Reina me Irisin nuk po e besonin kete pamje. Njera po shihte burrin ne toke i qelluar ,e tjetra burin qe po e merrnin si vrases.
Irisi ne ato momente i bie te fiket, ndersa Reina po ndjekte burrin qe po e merrnin per ne burg.
Duke vrapuar, Reina pengohet dhe bie prej katit te dyte në telat e kopshtit. Telat e kishin shpuar te gjithe trupin.
Ajo nate me te vertete ishte si nje enderr e keqe e kthyer ne realitet."Pasi i hoqen syte nga njeri-tjetri filluan te hanin.
Djemte e kishin harruar ate ngjarje por vajzat nuk mund ta harronin aq lehte.
Pse?
Sepse kishin arsye.
Reina ishte paralizuar.
Burri i Irisit plagoset.
Femija e Liljanes vdes.Keto te tria kishin nje objektiv.
Isabelen.
Ato e kishin kuptuar se cdo gje kishte ndodhur ,ishte prej saj.Me e bukura se Isabela kishte ne krahe femijen e saj. E cila tashme ishte ne rrezik.
Djali i Isabeles (Emrah)
YOU ARE READING
Plani i fundit
Mystery / ThrillerGjithcka ndodhi ,por asgje s'dihet. Te gjithe ishin mbledhur ne funeral. Ishte dite zie. Nje vrasje ,nje denim ,dicka ndodhi. Ata akoma s'kishin ardhur. Po mendonin ,po planifikonin, por çka. Ata ishin gati. Kater vajza ,kater djem. Plot intriga, pl...