Isabela ishte shume e shqetesuar per Meksonin. Kur shkoi ne zyre dhe e pa te shtrire, nuk dinte çte bente. Menjehere lajmeroi ambulancen. Meksoni me zi po mbushej me fryme.
Noah me Reinen shkuan te shikonin dëmet qe kishte shkaktuar zjarri. Ishte djegur gjithcka. Ato vendosen ta pastronin dhe ta rifillonin nga e para.
Nuk vonoi shume dhe ambulanca arriti ne zyre. E miren Meksonin dhe po shkonin per ne spital. Isabela ishte bashke me të.
Koan nuk mund te qendronte më ne spital. Ai u nis per ne pune. Donte te ikte e te qetesohej sepse ishte shume i stresuar.
Dioni me Irisin iu bashkuan Noas me Reinen. Ato ju ofruan ndihmen e tyre per te rregulluar shtepine. Per te folur me tej Noah mori Dionin per kafe ,ndersa vajzat u nisen per ne spital.
Ne spital ishte vetem Liljana. Ajo ishte mbyllur ne vetvete. Ishte shume e lodhur. Nuk mund ta vazhdonte kete martese ne kete menyre. Ajo mori nje vendim.
Isabela hyn mbrenda me Meksonin ne spital. Ai u shtrua menjehere ti jepej ndihma e nevojshme. Isabela ishte shume e shqetesuar pet te dhe nuk donte ta humbte.
Pas pak vjen dhe Reina me Irisin. E shikojne Isabelen duke qare dhe i afrohen. Kur i tregon se cfare i kishte ndodhut Meksonit, Reina e kuptoi arsyen se pse. Ajo duhet te flase me Meksonin, por me pare duhet larguar Isabela.
Noah me Dionin po bisedonin per shtepine dhe kompanine. Nga si fliste, Noah mendonte se Dioni nuk kishte lidhje me falimentimin por dyshimi qe kishte ,ishte me ishte me i madh. Donte ta dinte i sigurt a kishte a jo gisht ne kete pune.
Meksoni u permend. Reina e pa dhe i kerkoi Irisit ta marre Isabelen per tu qetesuar poshte. Pasi i largoi, Reina hyn ne dhome.
-Mekson, cfare bere keshtu?
-Nuk e di, me fal. S'po kuptoj asgje.
-Ti je shkaktari qe ndodhen keto ngjarje. Largohu.
-Te largohem? Jo asnjehere. Vendi im eshte ketu.
-Me degjo mire Mekson. Nese nuk largohesh ti do kalbesh ne burg.
-Cfare burgu? Pse?
-Do te tregoj nje histori: nje nate te erret nje burre po udhetonte me makine. Kur pas pak kalon nje femije dhe e perplas. Femija vdic. Policia nuk e zbuloi kurre vetem nese........
-Cfare di ti?
-Gjithçka.
(Reina pasi mbaroi doli per te shkuar tek dhoma e znj. Terese.)Noah me Dionin, pasi qendruan nje fare kohe ne lokal , u nisen per ne kompani.
Koan pasi perfundoi punet ne zyre u nis per ne spital.
Reina gjate kohes qe po shkonte tek dhoma e zonjes , pa Liljanen duke menduar. I afrohet.
-Liljana, cfare ke? Liljana, Liljana.
-Oh, po, cfare ka?
-Je mire?
-Po, po mire jam.
-Deshiron te flasesh.
-Tani per tani........jo.
-Si te kesh deshire.Irisi me Isabelen po shkonin tani lart, ne dhomen e Meksonit. Kur hyn mbrenda, nuk e sheh. Ne ato çaste , ajo trembet. Del jashte. Pyet doktorrat por asgje. Askush se kishte pare. Hyn mbrenda ne dhome duke qare dhe shikon nje leter. E merr e lexon. Ai ishte larguar per pak kohe ta merrte veten pas ketyre ngjarjeve. Isabela e pranoi vendimin e tij.
Koan hyn ne spital. Atje gjen ulur Liljanen. Ju afrua por ajo u zbraps. Ajo e kishte vendosur.
-Koan...........te ndahemi.
Koan mbeti. Nuk kishte pergjigje.Ne ate moment uleret Reina. Te gjithe vrapuan drejt saj. Cfare kishte ndodhur?
Znj. Terese ishte permendur.1 jave me vonë
Shtepia e Noas ishte rregulluar dhe kishin filluar te jetonin aty.
Znj. Terese po jetonte me Reinen dhe po e merrte veten cdo dite e me shume.
Isabela ishte shume e vetmuar nga ikja e Meksonit. Nuk dilte me as me shoqet e saj. Ishte mbyllur ne shtepi
Irisi nga ana tjeter e dinte se Reina kishte gisht per largimin e Meksonit prandaj duhet te mendonte me zgjuarsi.
Koan ishte ri bashkuar me Liljanen. Po jetonin sikur skishte ndodhur asgje.
Sa per Reinen:
Ajo ,pasi largoi Meksonin, kishte marre ne kontroll lagjen. Ishte bere kryetare dhe po e ndryshonte vendin me hapa te medha.
YOU ARE READING
Plani i fundit
Mystery / ThrillerGjithcka ndodhi ,por asgje s'dihet. Te gjithe ishin mbledhur ne funeral. Ishte dite zie. Nje vrasje ,nje denim ,dicka ndodhi. Ata akoma s'kishin ardhur. Po mendonin ,po planifikonin, por çka. Ata ishin gati. Kater vajza ,kater djem. Plot intriga, pl...