Koan me ne fund vjen ne feste. I doli balleperballe Liljanes. Por ajo........
Irisi kerkoi ndihmen e Reines por burrat e tyre mbeten te quditur nga ky afrimitet i shpejte.
Te nesermen
Znj. Terese ishte bere gati per te ikur. Te gjithe ishin mbledhur per ta percjelle. Ajo u pershendet me te gjithe por Reinen e la per ne fund.
-Reina une tani po largohem. Kete vend po ta le ty amanet. Ta drejtosh ne menyren me te mire.
-E ke ne duart e sigurta.
Pasi mbaruan u nisen per tek makina. Gjate kesaj kohe znj.Terese po i belbezonte.
"" Ne kete bote nuk ekziston miqesia. Qe do te thote qe ne ditet ne vijim te mos mendosh aq shume per te tjeret duke lene veten tende dhe burrin tend. Duhet ti japesh rendesi atyre qe te duan dhe atyre qe do dhe jo personave qe do ti besh per vete vetem se te urrejn. Mbeji mend keto fjale""
Znj. Terese largohet.
Reina me pas mblodhi vajzat dhe iken per kafe. Ne tavoline ishin ulur Liljana, Isabela ,Iris dhe Reina.
Kur po shiheshin ne sy ,ato..........Kujtimet
____________________________________
"Irisi i kerkon ndihme Reines.
•Me thuaj Iris. Cfare ka ndodhur?
•Reina ,dikur kam pasur nje njeri ne jeten time qe e doja shume. Por ai vdiç.
•Eee ,per çfare e kujton tani?
•Me duket se ai eshte gjalle.
•Dhe si e kuptove kete?Irisi filloi t'ia tregonte se cfare ndodhi pak para se te vinte ne feste.
•Si eshte e mundur?
•Nuk e di , as une nuk e kuptova. Por nese ai eshte gjalle, gjithçka do kthehet permbys
•Iris ,mua me duket si kurth.
•Pse?
•Mendoj qe kete e ka bere Mekson me Isabelen.
•Pse mendon keshtu?
Reina i tregon se erdhen ne shtepine e saj dhe ishte e sigurt qe to te dy kishin bere kete plan.
•Po, si nuk e mendova me pare. Ato duan te na demtojne jeten tone. Do me ndihmosh apo jo Reina?
•Sigurisht.
(Tani Reina mund te hiqte qafe Meksonin me Isabelen nepermjet Irisit.)Ne nje moment bertet dikush me te madhe.
•Shporru nga ketu, shporru nga jeta ime , shporru nga gjithçka e imja. Largohu.
•Mos bej keshtu te lutem!
•Si te mos bej keshtu. Nuk ishe afer meje ne momentin me te veshtire.
•Nuk e dija, te lutem!
•Do te degjosh dhe dicka qe nuk e dije.........Mua me vdiç femija ,femijaaaaa por ti as qe do tja dish per kete.
•Çfare?
•Mori fund Koan. Do ndahemi.-flet Liljana e zemeruar.•Mjaft me kaq, festa mbaroi, te gjithe neper shtepite tuaj.
-flet e zemeruar znj. Terese.
(Te gjithe po iknin)
•Ju te 8jo. Prisni. Me degjoni mire. Nuk largohem prej ketu pa ju lene juve si me pare. A e shihni veten a jo? Jeni perqare te gjithe. Nuk mund te jetoni jeten duke mendur se cfare ndodhi por cfare duhet te bejme. Spo e kuptoni? Kete duan njerzit. Ju te ndaheni. Ju jeni te fuqishem se bashku por kur jeni vetem humbni arsyen. Mjaft tani. Ta mbyllim kete histori sot."
____________________________________Pasi u ulen ne tavoline ,filluan te bisedonin. Por Irisi nuk po ja ndante syte Isabeles. Reina e kuptoi se gjithçka po shkonte sikur e kishte planifikuar.
Pas pak Reina pin ilacin.
Vajzat ishin te habitura. Ato e kuptuan qe ishte semure. Liljana e pyet.
-Reina mos je semure?
-Po ,pak po.
-Nuk eshte ndonje gje me rendesi apo jo?
-Jo ,jo jam mire.
-Ok , pra un po iki sepse po me pret Koani.Kujtime
____________________________________
"Pasi ju foli znj. Terese ,Liljana vendosi te mos divorcohej. Por ajo smund ta harronte vdekjen e femijes se saj. Diçka po kurdiste ajo"
____________________________________-Shume mire, mos e le te te prese .-thote Reina.
(Sapo largohet Liljana, flet Isabela.)
-Eeee si ben dhe kjo, sikur mbaroi per burrin.
-Ehhh. Ke te drejte. Per burrin e saj mbarojne te tjeret,- ja kthen Reina.
(Isabela e pa ne sy)
-Çdo te thuash Reina?
(Irisi ndryshoi teme)
-Ka nxehur shume koha kto dite.
-Jo Iris, prit. Isabela ,une doja te thoja se Liljana spo ben dicka se sbere ti. A nuk ishe ti se shkove te burri yt nga mbrapa.
-Spo te kuptoj?
-Ok. Po ta shpjegoj. Njerzit per te fshehur te verteten ,ndryshojne dhe lekuren qe te mos merret vesh ngjarja. Si thua?
(Isabela ngrihet nga tavolina dhe largohet)Pasi del merr dike ne telefon.
-Bohu gati. Shume shpejt do godasim.
Cpo planifikonte Isabela dhe me ke?
Cdo te ndodhe me Liljanen?
Cila ishte e verteta e Reines? Ishte e semure?
YOU ARE READING
Plani i fundit
Mystery / ThrillerGjithcka ndodhi ,por asgje s'dihet. Te gjithe ishin mbledhur ne funeral. Ishte dite zie. Nje vrasje ,nje denim ,dicka ndodhi. Ata akoma s'kishin ardhur. Po mendonin ,po planifikonin, por çka. Ata ishin gati. Kater vajza ,kater djem. Plot intriga, pl...