seria 13

128 12 0
                                    

Reina tashme, ishte e vetme. Pasi i erdhi dhe nje lajm ,ajo u be keq.
Znj. Terese po largohej.
Reines ne ate çast i erdhi nje ide dhe filloi te vepronte.

Ne shtepine e Irisit ,bie zilja e deres. E hap dhe sheh postjerin. Ai i jep nje leter dhe largohet.

Liljanes i vjen nje mesazh. Merr telefonin. E hap dhe e lexon.

Isabeles i vjen nje e-mail ne kompjuter.

Te gjithe ishin te ftuar ne festen, qe do te zhvillonte Reina per ikjen e znj. Terese. Ky lajm vajzave ju erdhi e pabesueshme.

Te gjithe po beheshin gati. Ishte nje fest ku te gjithe do tregonin pushtetin dhe luksin e tyre dhe kjo sduhej humbur.

Kur te gjithe po mundoheshin te dukeshin sa me mire, Reina filloi me planin e saj.

Meri (sherbyesja e Irisit) i dergon ne dhomen e gjumit nje leter. Nderkohe Irisi po bente dush.
Me pas ,Meri mori nje kuti muzike dhe e vendosi ne sallon. Pastaj vuri nje kasete ne dhomen e pritjes.

Reina merr nje telefonate.
-Alo
-znj. Reina?
-Po?
-Plani po shkon si duhet.
-Shume mire, prit lajm nga une.
-Po, zonje.

Plani po vendoset ne vend por akoma nuk kishte filluar te funksjononte.

Djemte kishin ardhur me heret ne feste. Nuk po qendronin me njeri-tjetrin si dikur. Secili kishte zene nje vend larg.

Koani ishte i vetmi se nuk dinte gje se çpo ndodhte. Irisi nuk po e lajmeronte qe te kthehej. Ai ishte i merzitur keshtu qe ai hap kompjuterin te shohe se cpo ndodh me boten e jashtme. Ai sheh nje lajm.
____________________________________
"Nje aksident i ndodhur ne lagjen pwrevent ka ndodhur dite e djeshme. Aty kishte shume te plagosur dhe behet me dije se drejtuesja e mjetit ishte Liljana.........."___________________________________
Koan bie ne gjunje. Te gjithe e kishin genjyer. Tani e dinte se martesa e tij kishte marre fund. Ai vendosi te kthehej.

Irisi del nga dushi dhe niset te vishet. Ne ate kohe sheh nje leter. E hap letren dhe e lexon. Aty shkruhej "GENI". Menjehere e leshon nga dora. Pas pak degjohet nje muzike. Zbret poshte dhe sheh kutine e muzikes. Asaj po ju kujtonin kujtimet e vjetra.
             
                        Kujtime
____________________________________
"•Iris, kjo eshte nje kuti muzike. Merre po ta jap ty. Sa her ta degjosh do te me kujtosh mua.
•Sa e bukur! Gjitmone do ta kujtoj kete melodi.
•Iris mos harro, ti je e imja , vetem e imja e shume shpejt do bashkohemi bashke. Do te vij te te marr."
____________________________________
-Jo, jo ,jo nuk eshte e mundur. Ai ka vdekur. Çfare jane keto? Po çmendem ,jo.

Muzika pushoi. Ne dhomen e pritjes po bente nje zhurme. Zbriti poshte dhe pa se televizori po jepej me miza. Pas pak ekrani rregullohet dhe del fotografia e Genit.

 Pas pak ekrani rregullohet dhe del fotografia e Genit

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Irisit i bie te fiket.

Meri telefonon Reinen.
-znj. Reina?
-Po?
-Plani funksjonoi. Çdo bej tjeter?
-Jo asgje ,tani i mbaroj punet vet.

Reina akoma skishte perfunduar me te. Donte ta çmende plotesisht.
Pas pak znj. Terese i afrohet Reines.
-Reina e mbarova dhe punen time te fundit ketu. Tani me duhet te shkoj.
-Faleminderit , tani ti japim nje fund ketij plani.

Çpo kurdiste me te vertet Reina?

Cdo ndodhe me lidhjen Koan-Liljana?

Deri ne cfare gjendje do te shkonte Irisi?

Plani i funditWhere stories live. Discover now